Gå til innhold

Overreagerer jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg var ute i dag. Men jeg dro hjem tidligere da jeg var sliten, og det ikke alltid er like moro å sitte på et utested fullt av fulle mennesker.

Vi bestemte at han kunne ringe når han ville bli hentet, og om han ikke ringte innen et visst tidspunkt skulle jeg bare kjøre opp og hente han. Hvilket jeg gjorde, bortsett fra at jeg var 5 min for tidlig ute.

Jeg går inn, og det første jeg ser er samboeren min i heftig dans med en annen dame. Han danser tett med henne, og stryker henne på kroppen. Jeg ble mildt sagt forbanna og lei meg.

Men dette skjønte han ikke, for det var helt uskyldig fra hans side. Og han begynte å si at jeg kom for tidlig bare for å sjekke hva han dreiv med. Synes helt ærlig det ikke var noe særlig koselig syn, da jeg er gravid, og kanskje ikke akkurat føler meg som verdens mest attraktive om dagen. Med en begynnende mage som nå egentlig bare ser slaskete ut.

Må bare høre med dere der ute; Er det jeg som overreagerer? Er hormonene mine ute av kontroll? Er ikke sykelig sjalu, men akkurat det der satte en støkk i meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt. Hadde blitt drit forbanna selv

Skrevet

Det er jo ikke sikkert han mente noe med det, og det hender seg vel at man danser med andre når samboeren din ikke er der...?

Jeg vet ikke, men hadde nok ikke likt å sett det selv...det skal jeg innrømme. Men nå er jeg veldig sjalu av meg, og det kan til tider bli fryktelig problematisk...

Men når du er edru og han full, så er det ofte ting blir misforstått også. Snakk med han i dag når han også er edru, det går sikkert bra :)

Skrevet

Jeg har fått snakket med han i edru tilstand nå. Og han innrømmer at han ville reagert på akkurat samme måten som jeg gjorde. Han er vel egentlig den som er den mest sjalu av oss. Og han har også skjønt at jeg ikke dro dit for å sjekke hva han drev med. Jeg danser selvfølgelig også med andre gutter når jeg ute, men jeg gnir meg ikke mot de. Og trekker meg fort unna om de begynner å ta på meg på måter jeg ikke synes passer seg.

Vi bor på et lite sted, så jeg er ganske så trygg på at jeg hadde fått høre det fra andre om han hadde gjort noe mer. Det var bare så trist å se det. Trenger vel den ekstra tryggheten nå som jeg bærer på barnet hans. Jeg er jo livredd for å miste gutten min.

Skrevet

jeg danser også med andre!!!men hadde blitt fly forbannet hvis jeg hadde sett han danse tett med noen andre!!!ihvertfall mens jeg var gravid men kansje uten grunn hehe!!sånn er det

Skrevet

Uff, nå må jeg nok bli litt "stygg"... Jeg tror at hvis han ikke hadde ment noe med det, eller ihvertfall hvis han ikke hadde fått dårlig samvittighet, så hadde han ikke beskyldt deg for å komme tidligre for å sjekke...

Kan jo hende han ikke mente noe, men at han så hvordan du reagerte og fikk dårlig samvittighet...

Jeg hadde ihvertfall blitt kjempe sint!!

Vi har en regel: Se, men ikke røre. selv om man har kjæreste mister man ikke synet liksom... Klart man kan prate, være hyggelig t.o.m flørte litt, men ingen av oss hadde likt å møte et slikt syn.

Skrevet

HI her!

Han har også skjønt at jeg ikke var der for å sjekke. Han har en kamerat som har en kjæreste som gjør sånt titt og ofte, så mulig det var det som fikk han til å tro det - i et ikke så altfor edru øyeblikk.

Snakket med ei kjempegod venninne i går, som også var der. Så henne ikke når jeg hentet han. Men hun kunne bekrefte at han hadde vært snill gutt hele kvelden. Iallefall de gangene hun hadde sett han. I ettertid er jeg ganske sikker på at det hele var helt uskyldig. Håper bare jeg klarer å legge det fra meg. Ellers vil jeg få et problem de neste gangene han skal ut. Heldigvis skjer ikke det så ofte. Etter at jeg ble gravid har det blitt mindre utgåing på han også, da han ønsker å være mest mulig til stede for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...