Gå til innhold

Da har kvalmen kommet:(


Skurvelurven

Anbefalte innlegg

Regner med det er flere av dere her inne som får den i løpet av en uke eller to.

Trodde først det var influensaen som hang igjen, men det var litt for håpefullt.

Tror kanskje jeg må fortelle sjefen min at jeg er gravid på mandag, hvis det fortsetter som det har gjort de siste døgnene nå....

MEN det er herlig å være gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja er noe den kvalmen, men her i huset går det heldigvis opp og ned og jeg ser sammenhengen mellom når jeg er sliten og når jeg er uthvilt, når jeg har spist regelmessig og når jeg stresser. Var kvalmere ved forrige svangerskap så kan ikke klage dersom det ikke blir verre, men er nå ikke akkurat behagelig da foruten om at det er en sterk påminnelse om at det skjer magiske ting i kroppen om dagen. Ha en fin søndag,-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes ja. Har vært borte fra jobb i dag. Må nok snakke med sjefen i morgen dersom det er like ille. Det verste er halsbrannen! Tror snart jeg får hull ut av magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deilig å være gravid, men den kvalmen kunne jeg vært foruten. Er 7 uker på vei i dag, men kvalmen startet allerede 2 uker før jeg ventet mensen, med andre ord med en gang etter unnfangelsen.. Spyr heldigvis ikke, men klarer ikke spise nesten, selv om jeg vet det hjelper. Får bare håpe det ikke varer så altfor lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...