Gå til innhold

Rydd opp i forumet!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg oppfordrer alle som er enige om at forumet er blitt ganske så utrivelig i det siste med all hetsen til å skrive seg opp hær, kanskje moderatorer vil gidde å ta tak i problemet med disse anonyme hetserne da? Er i allefall verdt ett forsøk etter at mange er blitt regelrett mobbet eller plaget ut av bim. Dette skal jo være ett trivelig sted hvor vi kan dele erfaringer, spørre om råd og støtte hverandre, nå er det blitt et sted hvor folk blir dømt, sett ned på, plaget,hetset,mobbet osv.. slik vil vi vel ikke ha det??

 

Så jeg starter denne tråden og håper flere skriver under på dette så forumet kanskje kan bli en flott plass å være igjen.

 

Louise m Lucas Iben i magen:)

.

.

.

.

.

.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns bare forumet blir dårligere og dårligere jeg.. Før var jeg inne her MASSE, men nå er det så mye hets og uthenging av folk at jeg gidder ikke mer.. Er inne her kun for å sjekke posten fra i dag av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så trist at det skal bli sånn, synes vi alle må stå sammen for å få det triveligere, BIM er nødt å skaffe flere moderatorer som kan rydde i formuet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, forumet kan bli triveligere enn det er nå! Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å henge ut enkeltpersoner som bruker bim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Louise m Lucas Iben i magen:)

Ønskejenta&joakim

.

.

.

.

.

 

 

 

 

Jeg signerer. Jeg er ikke så aktiv på småtroll, men leser og finner råd. Nå er det ikke noen råd å finne. Kun gruppe mobbing, og kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi sletter daglig flere slike "hetsetråder". Det er ikke så mye annet vi kan gjøre enn å slette, samt i enkelte tilfeller forsøke å kontakte de som står bak det verste bråket.

 

Det ville vært en fordel om andre brukere kunne ignorere slike innlegg.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...