Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er i uke 16 nå og har ikke spesielt mange gravid symptomer lenger.. Bare at magen vokser da:) er jo et bra symptom i seg selv, men husker så godt i begynnelsen av svangerskapet alle de symptomene jeg hadde da! Er det vanlig å ikke ha så mange sympyomer utover i svangerskapet?
*3barns mamma* Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 hei. jeg er 17uker nå og har heller ikke så mange sympt.. eller klærna beg å stramme og sliter litt med bekkenet. men vi er jo i en rolig periode i svangerskapet nå.. må nyte det mens vi kan.. snart vokser magen og beg å kjenne liv.. da kan det bli mindre søvn og mer dobesøk på de fleste... hehe.. har funnet ut fra sist at jeg skal nyte hver epoke som den er.. er noe fint med hver tid i svangerskapet og tiden etter og en får det ikke igjen.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Ja er jo sånn i den perioden da =) Snart kjenner dere spark og som ho over sier så blir det oftere dobesøk =P Selvom jeg har vært heldig og slipper å stå opp på natta foreløpig =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå