Gå til innhold

Tilbake på sykehuset etter perm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre deilige dager har gått. Fine dager sammen med familien min, og først og fremst ungene. I dag måtte jeg tilbake på sykehuset...=0/ Det høljeregner i Trondheim i kveld og gir kanskje en ekstra trist stemning over å måtte forlate barna hjemme.

Dette er jo tredje gang jeg er innlagt, og jeg merker det på ungene. Spesielt den yngste på 4 år var redd for at jeg skulle dra flere ganger under oppholdet hjemme. Bare jeg sto i gangen og hjalp den litt eldre broren med glidelåsen i jakken ble hun urolig og tviholdt på meg. Og begynte å gråte.

Jeg lekker fortsatt fostervann. Og i dag har det vært ekstra mye. Men registreringen av fosterlyd viste i dag positive tegn. Og Lillebror er aktiv der inne, så jeg prøver å holde motet oppe, selv om jeg har dårlig samvittighet og savner mine to barn hjemme.

Nå er klokka straks 2400 og jeg tipper over til 26+6. En' dag til nærmere målet på 34+0.

Klem til alle mine bule-mage-venner her på Bim! =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy du er tøff og flink å holde motet oppe!! Hun på 4 glemmer nok alt når nurket kommer!! Hold ut! Alt blir nok bra til slutt og da er alt det vonde glemt!! :)

Skrevet

Hei Molde

Jeg prøver å finne positive ting hele tiden for å få tiden til å gå og for å holde ut. Men mange ganger føler jeg meg hjelpeløs her på sykehuset. Man kan ikke engang bestemme hvor ofte en får se barna sine! -Jeg er tross alt avhengig av at noen kjører dem hit. Ja jeg har selvsagt en sambo, men han jobber jo også og det er et stykke hjemmefra og hit.. -Ja situasjonen er kort sagt ikke enkel. Men Bim er en av de positive tingene om dagene. Det hjelper meg å holde humøret oppe! =0) Og jeg kan ikke få sagt nok hvor positivt og godt det er å få slike koselig e meldinger fra dere her inne.

Håper alt står bra til med deg Molde.

Stor klem Lone

Skrevet

Sender deg en stor klem jeg Lone =) Du vet at jeg har deg og lillegutt i tankene!! DU er utrolig sterk!!

Godt du er 26+6 =) Ett skritt nærmere målet!

Klemmer fra meg og knøttisen i magen.

Skrevet

Hei Trine og Knøttis! =0)

Så koselig å høre fra deg igjen! Hvordan er formen etter at du begynte å trappe ned på jobbinga? Er det fremdeles for hardt? Kommer du til å bli ytterligere sykemeldt? -Du må ihvertfall ikke være redd for å si ifra. Du får ikke noen klapp på skuldra for å ødelegge helsa, nemlig.

Hvordan er det med deg og innkjøp av utstyr? HAr du fått det meste i hus eller?

Jeg har bestilt en del premature klær på nettet. Og så har jeg strikket et sett med bukse, genser og sokker. Og nå har jeg begynt på en jakke! Må ha håndarbeid her på sykehuset. Tok med meg en svær pose med garn og pinner og oppskrifter da jeg dro hjemmefra i dag..he he=0)

-Selv om jeg håper på oftere permisjoner nå, så får vi se.

Stor klem til Trinemor og Knøttis!

Skrevet

Jeg synes dere er gode begge to, både du og din samboer, som klarer å balansere hverdagen med småbarn, jobb og sykehusinnleggelser. Du er sterk som klarer å ta dag for dag, jeg tror mange hadde satt seg ned og resignert litt over situasjonen som en har så lite kontroll over. Stå på videre begge to! Ønsker dere masse lykke til!

Lene

Skrevet

Må jo følge med deg på hvordan det går vettu ;) Har jo fulgt hverandre en stund ;) Dessuten så føler eg jo at jeg "kjenner" deg.

Det har vært deilig å trappe ned på jobbinga. Har egentlig full uke denne uka og arbeidshelg, men skal jobbe tirsdag, onsdag, lørdag og mandagen. Skal bli heeeeeeeeeeeeeeerlig med litt tid for seg selv sammen med magen. Har ikke dårlig samvittighet i det heletatt for at jeg er hjemme! Kjenner først nå som jeg har litt "fri" at jeg egentlig er ganske sliten. Skal til lege på kontroll om 3 uker for og få fornyet sykmelding og eventuelt utvide. Han likte ikke kynnerene mine.. (Kom tett som haggel i Ålesund.. Kan tro jeg ble litt satt ut.. :( )

Joda, innkjøp av utstyr er jeg nesten ferdig med ;) Mangler bare noen overdeler og gulpekluter.. Vogna bestilte jeg på torsdag, og den kommer på onsdag allerede ;) Sprinkelsenga skal hentes hos søskenbarnet mitt på lørdag. Da mangler jeg bare bilstolen egentlig, og selvfølgelig en del småtterier som flaskeer osv. Men det kommer =)

Hm.. Leste om en butikk for prematurbarn i dag, men husker bare ikke hvor på nettet det var! De hadde MASSE fine klær ;) Jeg håper at lillegutten din holder seg inne så han veier iallefall opp mot 2 kg + den dagen han blir født ;)

Skrevet

Hei Lene!

Joda, en gjør det en må. Men jeg må innrømme at jeg synes sambo har litt vel mye akkurat nå. Ikke bare jobben og oss. Men også fra andre kanter maser folk og skal ha hjelp av ham nå, selv om jeg mener de burde skjønne bedre! -Jeg ser hver dag som et skritt nærmere målet. Jeg har ikke noe valg. Vi får ta igjen litt fortapt kvalitetstid i sommer og når lillebror kommer. Det er jo "bare" litt over syv uker til jo! (prøver å være optimist her)

KLem

Skrevet

Trine

Ja er det ikke rart at vi kjenner hverandre "så godt" nå? Har jo fulgtes siden Bli-gravid! -Jeg mangler vogna. Den skal jeg hente hos min bror. HAns datter har brukt den i 15 mnd og vi får den for halv pris. Med stelleveske. Sort Brio-vogn.

Gurimalla så trøtt jeg ble da! Kanskje ikke så rart når jeg ser at kklokka er passert halv ettt om natta! he he

Vi bimmes Trine

Natta

Skrevet

Hehehe =) Jeppers Lone ;) Jeg hopper til sengs jeg også. Er skikkelig trøtt.... Snakkes.

P.S. Ble sandfarget simo kombi på oss =)Hihi

Skrevet

Heisann;o)

Godt å høre at du har kost deg hjemme med mann og barn noen dager.. kan tro det var deilig...

syntes tiden går fort jeg nå..ikke lenge siden du skrev her inne at du var 24uker;o) målet ditt nermer seg med storm skritt.. hold ut!! lillegutt koser seg nok en stund til inni magen din ;)

Er vel ikke mye snø igjen i trondheim nå. herlig å tenke på at våren nermer seg også... litt sol og mildvær gjør godt på humør og sinn... her jeg bor et det fortsatt mye snø, men smelter mye om dagen.. gjør meg sååå glad...

ha et fint opphold på sykehuset ;o)

syntes du er sterk....

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...