Gå til innhold

Falt og slo meg i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gled og falt og slo meg på stuegulvet i kveld. Slo liksom siden av rompa. Har fått sånn "mensmurringer" både i korsryggen og i magen...

Tror dere det er noe galt eller farlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest sannsynlig ikke.

Antagelig reagerer kroppen din med en form for kynnere eller noe.

bare prøv å ta det helt med ro litt, og la kroppen roe seg ned etter sjokket. antagelig er du litt ekstra i beredskap, om du skjønner:)

Hvor langt er du på vei?

Jeg spurte etter fall om hvordan man tenkte på det, og da var det at etter uke 30 bør man uansett ringe jordmor etter fall, bare for å få en prat. Men før det går det stort sett helt fint. Baby er jo godt polstret, og du har sikkert ikke falt så langt.

Skrevet

Takk for svaret.

Er vell ferdig med uke 25 i dag..tror jeg. Har termin den 25. juni.

Du da?

Skrevet

da tror jeg ikke du skal være redd:)

bare la kroppen få tid til å roe seg ned. Er rart med det, jeg har blitt utrolig følsom rundt magen, feks, så liker ikke å bli "klemt" flat i folkemengder eller lignende.. helt ubevisst, men sikkert et eget sikkerhetssystem i hjernen som slår til;)

Dersom du har termin den 25 juni, har du termin 3 dager før meg, og jeg er 24+4 i dag, så det kan nok stemme at du er 25+0 i dag ja:)

Skrevet

Hvor er du fra da? Har du barn fra før?

Jeg har en liten gutt som fyller 3 år den 23, juni, så håper bare at de kan få sin egen dag.. håper jeg føder litt før kanskje.

Står her på BIM at jeg er i min 26 uke, men er vell det da man er 25 pluss 0???

Skrevet

hei, blei kvelden på meg i går, gitt:)

jeg er fra vestfold, akkurat nå bor jeg på notodden. Mannen min pendler til skottland:) Håper vi får flytta oss tilbake til vestfold om ikke alt for lenge..

Dette er første ungen her til gards, blir veldig spennende!

Når du er 25 fullgåtte er du i din 26 uke ja:) akkurat som at 1705 er i det 18.århundre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...