gutt,født i januar Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har 3. Kunne tenke meg et barn til ! har ikke diskutert dette med noen, da jeg regner med at de tror jeg er gal. Kunne tenke meg å få nr 4 ganske tett.(tror jeg) Må nok vurdere og tenke på det en stund, og må ha med meg mannen min( Litt lurt i grunn, he he). Jeg har barn på 4, 2 og nyfødt! Koser meg så med den nyfødte og orker ikke tanken på at det er siste gangen med et nyfødt barn! Håper vel egentlig at det går over, for det høres jo mye ut med 4 barn. Hva tenker dere, og er det noen med 4 barn som kan komme med gode råd?
Simselimsen Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Jeg har desverre ingen gode råd, har bare en baby og en i magen og det er de eneste barna vi skal ha. Jeg synes du skal gjøre det som føles rett for deg! Jeg synes ikke 4 barn er nødvendigvis mye....Det ville kansje vært mye for meg, men kansje ikke for noen andre. Så lenge du har mulighet til og gi barna opmerksomhet og det de ellers trenger og samtidig greier og ta vare på deg selv og parforholdet så syns jeg ikke det skulle være noen hindring:)
Mirakeljenta08 Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 jeg kunne tenke meg 2 til men samboer bare 2 så vi får se hva det blir til. kan godt tenke meg en til nå snart. er så moro å være mamma
gutt,født i januar Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2007 Takk for fint svar. Skal nok tenke litt på det ja. Det er viktig å kunne ta vare på alle parter og seg selv ! Vet jeg klarer det, men klarer nok ikke jobben min da, så det blir vel et økonomisk spørsmål. Skulle vel egentlig tenke meg å jobbe en eller to dager i uken, og være hjemme med barna resten. Ha redusert barnehage plass og vært mer eller mindre husmor! Skulle vel ha levd for en del år tilbake tror jeg! HeHe. Da det var vanlig å være hjemme!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Har ei venninna me 4 ongar ei på 7, ein på 5 å tvillingar på 1 1/2... Maen jåbbe i norsjøen, så hu e mye aleina åg. Men d går kjempefint, men så har hu då den eldsta jentå på skulen å han mellomste 3 dagar i b.hage... D må u, for må jo ha ti t seg sjøl innimudlå Bler travelt, men alt går;D
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har nok fått de to jeg skal ha, har to herlige gutter. Men 100% ærlig skulle jeg nok også ønske meg en liten jente. Ikke noe galt med gutter, men jeg ønsker meg en liten jente.
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Vi har en treåring og en baby, og det holder foreløpig. Hvis vi etterhvert ombestemmer oss og vil spe på søskenflokken, så kommer neste knott med fly og ikke storken. MEN du er da overhodet ikke gal som vil ha fler enn 2.3 barn (eller hva det nå er som er snittet...)! Det eneste jeg ville tenkt ekstra nøye på er de ekstra utfordringene det vil medføre rent logistisk, transport, soverom, badetilgjengelighet osv.
nikoen Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har en, veldig lyst på en til men orker bare ikke spy fra uke 7 til to uker på overtid en gang til... Å en ny fødsel tørr jeg ikke tenke på engang..
Banshee Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ei jente nå. Har alltid tidligere sagt to, så begynte ønsket om tre å komme. Så vi får se hva fremtiden bringer.
Karoline's*mamma Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Kan nok ikkje hjelpe deg, for vi alle er så forskjellige. Eg tenkte før at det perfekte måtte vere 3 barn, men no er eg ikkje sikker lengre. Er veldig fornøyd med dei 2 vi har, men det kan jo vere fordi dei er tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå