Gå til innhold

Klær til mannlig forlover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kommende mann skal ha sjakett i bryllupet, og derfor har begge våre fedre bestemt seg for å leie smoking. Vil det da være rart om hans forlover "kun" har vanlig dress? Regner ikke med at han kommer på å ha noe annet selv, og det forventer vi selvsagt ikke. Bør vi leie smoking til han også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være rart? Forloverene skal jo kun være med på bilder med brudeparet, ikke med resten av familen. En flott dress til sjakett som er regnet for å være formidagsantrekk er fint nok det :-) Mannen til venninnen min giftet seg i kjole og hvitt, mens forloveren var i vanlig dress. Ingen som reagerte på det. Mener i alle fall det at dersom dere ønsker sterkt at han skal gå med smoking må dere skaffe han den.

Skrevet

Det er vel helt opp til dere..Hos oss hadde Brudgom og Forlover helt lik dress og sko..Med vest og saann rart slips som jeg ikke husker hva heter

Skrevet

Min kommende mann og hans forlover skal ha sjakett begge to :o)

Skrevet

Sambo og forloveren hans skal ha like klær, sjakett. Vi ser på det som en selvfølge å betale for klærne til forloveren også.

Vi kan ikke "forvente" at de skal ha like klær uten å betale for det mener vi....Det er RÅ stilig når de har like klær synst jeg:)

Skrevet

Jeg synes det er litt rart om de har like klær jeg da...

Det er jo ingen som skal overgå brudeparet på en slik dag....?

Personlig synes jeg brudgommen er den som skal skille seg mest ut blandt mennene på denne dagen. Min kommende mann har leid antrekk for dagen (det er hemmelig for meg hvilken), og han har snakket med min far og sin egen far om hva han har valgt. De skal derfor ikke ha antrekk som overgår dette, og det synes jeg da bare er rett og rimelig... Skal jo være litt ekstra fin på den store dagen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...