Ronja65 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Ser ikke bedre ut en at influensan har ankommet hjemmet vårt. I hvertfall så er det en kraftig forskjølelse:-(. Snørren rinner, bihuller er tette. Har vondt både her og der. Akkurat nå så er jeg lit "ovenpå" pga paracet:-). Ikke nok med det så har gubben fått skikkelig vondt i ryggen. Klarer å gå eller ligge langflat.... Hadde 12. 10-11 åringer på overnattingsbursdag frem til kl 13.00 i dag. Det er utrolig hva vi kvinner klarer, med noen paracetter i kroppen. Ungene sovnet ikke foren i 03-04 tiden. Men jeg tror de hadde det gøy. Hele kjelerstuen var full av madrasser og jenter. På tross av dette, så hadde jeg store planer om IKEA i dag. Trenger en grind til trappen, da turbo Thyra er lynrask på vei opp trappen. Ringte til og med Trollet, for å få målene på madrassen hun trenger. Men skulle bare legge meg lit. Sovnet og våknet med hodepine og feber....Så trollet jeg la IKEA lit på is:-).Godt du ikke sms meg målene:-). Vi får ta en tur neste uke. Håper du hadde en koselig feiring av gull gutten?:-)) Nå ligger gubben og sover med lille Thyra ved siden av seg. Storesøster med kusine, ligger på rommet og ser på film. Selv burde jeg nok ligge i sengen..... Sån er det kanskje og være kvinne. Vi har liksom ikke tid til og være syke....
Blomman Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 God bedring! Jeg og gubben lå syk en uke i sammen ;-) / ;-( -hehhe så trøsteklemmer fra meg i allefall
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Stakkars deg! God bedring:-)) Men smiler når jeg ser at du alikevel har hatt 12 småfrøkner på overnatting - er det ikke typisk oss mødre..........heheheh........kjenner meg så godt igjen.
Gummelillan Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Du er jo vant til å takle selv fødsler med en ekstra dose paracet, men nå synes jeg faktisk at du skal ta litt vare på Ronja-jenta-vår! Så; Marsj i seng, legg deg godt til rette og la ungene få varte opp mammaen sin litt. Hun fortjener det!!!!
Karomamma Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 God bedring, og gjør som de andre sier "marsj i seng"! Om det er influensa du har fått, henger den i leeeeenge og spesielt hvis du ikke hviler deg. Lykke til
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 god god bedring!!! vil du ha en kopp te? :-)
♥Snulder Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Huff a meg!!! Stell pent med deg selv nå! God bedring!
Ronja65 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2007 Så søte dere er...:-)).. Nå går jeg å legger meg.:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå