Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Hei. helt siden jeg fant ut at jeg var gravid (uke 9) og noen dager før, har jeg slitt med dårlig mage og mye luft i magen. Er ganske flaut og ubehagelig. Hver morgen må jeg rett på do og er dårlig i magen + at jeg er kvalm (antakeligvis pga all luften), og må kaste opp. Om jeg ikke har rukket å spist enda, kaster jeg som regel opp bare luft og slim. Etterpå kan jeg sitte og rape store manneraper (og det kan komme ut andre veien også *flau*). Noen andre som har det sånn og? Er det normalt? Moren min lurte på om det kunne være at det ble litt liten plass til tarmer og sånt, at lufta ikke klarte å passere ordentlig? Dette er mitt første svangerskap, og jeg er nå 12+6.
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei:) Jeg sverger til ido-form kapsler dette svangerskapet! Tar 3stk hver kveld og har ingen mage problemer lengre:) Merker det med en gang om jeg ikke tar dem! Da får jeg hard mage og mageknip delux...
Nanna1976 Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Høres i grunnen ut som vanlig svangerskapskvalme skal jeg være ærlig:) Hadde det slik selv. Tror ærlig talt du er for kort på vei til at det skal være så innmari trangt for tarmer etc. Kan det være at du spiser annerledes pga kvalme etc? Kanksje du svelger mer luft enn ellers. Er ellers et vanlig problem med gass i svangerskap, trøsten er at det gjerne går i perioder:) Kvalmen min forsvant over natten i uke 13 så det er håp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå