Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som ble født for en mnd siden. Dette er mitt tredje barn, så jeg har væer gjennom 3 fødsler. Gutten kom ut som "stjernekikker". Synes denne fødselen var veldig vond. Den var mye værre en nr 2. Kan det komme av at han var en så kalt "stjernekikker"? Noen som har erfaring eller vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg haar hørt at det kan være vondere ja men har ikke erfaring selv.

Skrevet

ja, det kan det. Jeg hadde keisersnitt med førstemann, men fikk vite etterpå at de var en stjernekikker...

Da jeg ble undersøkt etter vannavgang med nr 2, sa jeg til jordmor at hodet ikke var festet ved siste kontroll. Hun mente at det hadde sikkert festet seg - men da hun undersøkte hadde det ikke det. Hun hadde ikke tenkt å fortelle meg at det var en stjernekiker... før jeg spurte. Jeg fortalte om førstemann - og da sa hun at slik han lå ville han kanskje ikke klare å vri seg helt ut slik de skal for han hadde ryggen på min venstre side var det vel (og de skal egentlig ligge på andre siden). Og da trenger de 1- 2 cm større plass for å komme seg ut... og det kan jo føre til mer smerte, revning og evt klipping.

heldigvis gikk det fint med nr 2.

Skrevet

Det var godt det gikk bra. Jeg revnet litt, grad 1, så skal ikke klage! Nesen hans var faktisk skjev når han kom ut. Sikkert fordi han ville se når han kom ut!! He He. Den har rettet seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...