Gå til innhold

Helly hansen eller Reflex regnklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kan dere med erfaringer anbefalle?

Vet at Reflex var best i test men treng ikke alltid tyde på at en har best erfaring med di. Skal kjøpe regnklær over helga til snuppa vår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg kjøpte regnklær var Helly Hansen midt oppi en episode hvor de måtte trekke tilbake noen regnklær pga kreftfremkallende stoffer.

Reflex sine lakk i glidelåsen kunne en venninne fortelle (mulig de har flere regnklær, men har aldri sett at de er blitt best i test).

Jeg kjøpe Bamse-regnklær fra Kapphal. Er veldig fornøyd med dem.

Tipser deg om å ikke kjøpe noe med knapper iallefall - da renner jo vannet rett inn.

Skrevet

Vi har kjøpt Helly Hansen og Bamse-fra Lindex.

HH var dyrt,litt stivt og gå i, men ellers bra...

Bamse er vi kjempefornøyd med, holder vannet ute og mye mer "ledigere" å bevege seg i...Anbefales!

Har også hørt at Reflex er bra.

Skrevet

Mente Reflex sitt hadde vunnet test jeg,men mulig jeg husker feil.

Vi har hatt det til småen i to år nå,og har vært veldig fornøyd.Han er tørr og det er lett og mykt å bevege seg i...

Skrevet

Heisann!

Reflex var best i test i Foreldre og barn!

Jeg har kjøpt både todelt og hel dress i refleks og er veldig fornøyd! Men kjøp en str større enn det du hadde tenkt for de er små i størrelsen!

Lykke til!!

Skrevet

Synes Reflex er bra, men har vært nødt til å bytte det to ganger pga at glidelåsen går i stykker. Helly Hansen har fått en snodig løsning på "knappene" til buksa som er veldig klønete å lukke synes jeg

Skrevet

jeg jobber i barnehage, og synes ikke de to merkene er bedre enn andre merker! Selv kjøpte jeg regndress med fleece i på obs i år, i fjor hadde vi bamse dress fra kapphal eller lindex (husker ikke hvor den var fra), og året før det var h&m`s regntøy best i test! så det er bare å prøve seg fram, og sjekke at strikken som skal være under skoen er på plass, så blir ikke barna våte!

Skrevet

har berre erfaring med reflex sitt, veldig fornøyd med det! :)

Til du som har måttet bytte pga glidelåsen: de hadde et dårlig parti med glidelåser som ble ødelagt. Men det er ordnet oppi nå. :)

Skrevet

Har ikke prøvet HH eller reflex. Vi har hatt Bamse regntøy fra Lindex og har vært veldig fornøyd. Han har ikke vært våt igjennom i barnehagen.

Skrevet

sverger til reflex jeg, men har ikke prøvd -hh

Skrevet

Her er det reflex er også det regntøyet de er mest fornøyd med i barnehagen.

han blir aldri våt uansett hvor mye det regner

Skrevet

Vi har Reflex.. Syntes HH sitt er så stivt.

Skrevet

Vi har både reflex og HH og synest begge er bra jeg.men liker HH sitt best, det vi har i HH er ikke stivt, kjempemyke, og mykere en reflex. Liker at HH sine og har bråt nede på jakka

Skrevet

Vi har HH, og det finnes ikke stivt i det hele tatt - veldig mykt og godt. Dessuten har det et tynt lag med fleece inni.... Har og et billigere regnsett kjøpt hos Catch, dette fungere og veldig bra..... Prøv deg frem, finn et regnsett du trives med... Jeg tror ikke alltid at det dyreste er det beste....

Skrevet

Jeg hadde først Reflex regnklær til gutten min. Det er mykt og godt, men det er et stort problem, og det er at det er så trangt i halsen og med hette på. Så i regnvær er det ikke godt å bruke pga. det. Han går i barnehage, og ser at andre barn med dette regntøyet heller ikke har glidelåsen helt opp. Skjønner ikke hvorfor det er så dårlig design akkurat der når det ellers er så bra.

Har kjøpt HH til han nå, det er mykt og fint. Kostet nesten 700 for et sett, er veldig ok i halsen pluss at hetten har en liten skjerm som er veldig praktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...