Maren-mi Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg gjør :-( klarer ikke styre meg ! D går for d meste for en til to kvikk lunsj for dagen, ikke hver dag, men nesten det di siste 14 dager, og litt solo, ca 4 glass om dagen, når jg har d i hus. Helst helger,men har skeiet ut litt også her. Jeg tror ikke d skader min lille beibi, men er nå litt bekymret likevel. Spiser ellers variert og ganske sundt. Mangler kreativitet i dn sunne retning. Noen tips ? Mottas md bredt smil :-D
Nilena Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Ikke for å gi noen moralpreken - for spiser litt sjokolade og drikker brus selv - men vær lit forsiktig... Vet ikke hvor langt du er på vei? Min nr to var 4,5 kg, 55 cm lang og 37 cm rundt hodet og lå attpåtil galt, så det ble hastekeisersnitt.... Ettersom hun var så stor så er jeg advart (da jeg allerede ligger litt over gjennomsnittskurven) om å passe meg litt... Ønsker ikke en repetisjon av den fødselen jeg hadde, for den var tøff!! Så vær forsiktig... selv om det kanskje ikke har noen innvirkning på akkurat din baby at du spiser litt usunt.. Noen har jo lettere for å legge på seg enn andre....
Isilra Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Før jeg ble gravid spiste jeg veldig mye sjokolade.. Var vel avhengig. MÅTTE ha etter å ha spist. Men etter jeg ble gravid mistet jeg lysten på det! Helt utrolig Ble kjempeglad for det Nå kan en sjokolade ligge en hel uke i hus uten å bli spist. Hehe. Mener også å ha hørt at det ikke er bra for tennene til babyen (og annet) å spise mye søtt i svangerskapet, så prøver å unngå det. Spiser litt i helgene da. Lov å kose seg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå