Gå til innhold

Drikker du brus og spiser sjokolade ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør :-( klarer ikke styre meg ! D går for d meste for en til to kvikk lunsj for dagen, ikke hver dag, men nesten det di siste 14 dager, og litt solo, ca 4 glass om dagen, når jg har d i hus. Helst helger,men har skeiet ut litt også her. Jeg tror ikke d skader min lille beibi, men er nå litt bekymret likevel. Spiser ellers variert og ganske sundt. Mangler kreativitet i dn sunne retning. Noen tips ? Mottas md bredt smil :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er med deg! Jeg spiser grovt godt brød og normal middag, men når det kommer til brus, kake og godteri er jeg sååå svak! Solo er det beste jeg kan få å drikke om dagen, ja! Heeeelt klart den beste brusen:)

Skrevet

JA jeg drikker brus hver dag!!! Og spiser sjokolade, ikke hver dag men det blir litt. Man skal da kose seg litt også. Spiser og lever som normalt jeg. Alt med måte da=)

Skrevet

Samme her!!!

Spiser stort sett det jeg vil:D

Og nyter det:P

Skrevet

Nei, de to tingene er tabu, pga tidligere svangerskapsdiaetes. savner ikke brus, men sjokoladen savner jeg... sukk...

Skrevet

Ja!! NamNam!

Jeg er ikke noe solodrikker til vanlig, men nå liker jeg det kjempegodt :P

Skrevet

Jeg spiser litt sjokkis og drikker litt brus av og til. Har faktisk mindre lyst på det nå enn før, så er jo heldig sånn sett. Men når magen skriker "vil ha brus" så får den litt brus...

Passer på å spise sunne og varierte hovedmåltider og har gått helt bananas på diverse salater om dagen. Det er friskt og godt, men passer på å variere innholdet.

Tips til ingredienser: Velg gode salater (crispi, frisee, ruccola, sicori m.fl), tomater (ev.solmodne), babymais, artisjokker, oliven, ost( mozarella, norvegia), kjøtt (f.eks bacon, kylling, biff) og kanskje pasta (jeg har pleid å bruke pastarør med olje som er varmet sammen med chili, salt og hvitløk). Bland sammen de ingrediensene du liker best, og som du synes passer sammen.

Jeg bruker ofte en olje- og balsamico-dressing, ellers kan yoghurt naturell anbefales som dressing.

Andre mattips kan være hjemmesnekret wraps, med de ingrediensene og det krydderet som du liker. Her kan man variere en god del.

Oi, dette ble langt, hihi, er litt opptatt av mat om dagen jeg:)

Skrevet

Hørtes jammen ikke dumt ut, LilleBobble:)

Tror jeg skal lage meg en sånn salat en dag! Mat er viktig! Jeg elsker å spise, jeg..uten mat hadde livet vært såå kjedelig! Også er det gøy å lage også.

Skrevet

Helt enig med deg Pooos, mat er gøy (og godt) :)

Skrevet

Æsj. All denne praten om solo fikk meg til å skikkelig få lyst på det... Teite dere! Og jeg som egentlig ikke liker brus en gang... Må vel sende samboeren ut (han blir like glad hver gang...). hihi.

Skrevet

Drikker ikke brus i det hele tatt - blir kvalm bare av tanken...litt sjokolade går ned - men har ikke så voldsomt lyst på det heller. Har skikkelig frukt-dilla jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...