Gå til innhold

Jeg slenger meg med her, jeg!


Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Hurra! Fant ut i dag at jeg er gravid etter prøverørsbefruktning, 1. forsøk! Er så utrolig glad og spent! Utrolig likevel å bli kjent med det faktum at man er gravid når man er bare 3 uker og 3 dager på vei...! Flere enn meg som har testet positivt tidlig?? Termin ifølge babyverdens terminkalkulator: 23. november.

 

Er forresten 27 år, gift og har en sønn på snart 4 fra før som for øvrig ble til på naturmåten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen hit:)

 

testa positivt seint jeg da! Er 25 år og har to prinser på 5 år og 8 mnd fra før:) Termin 4 november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! gratulerer!

 

Jeg er 6-5 jeg! termin 1. november tror jeg, ifølge babyverden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Fant det ut på omentrent samme tidspunkt som deg! Men jeg kjennte det et par dager før testingen. Hadde så fryktelig vondt i puppene! Hehe! Og det er ikke blitt noe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen hit:))

Gratulerer så masse, det var gøy å høre!! :)

Jeg fant det ut for en uke siden, og da var jeg 5 uker på vei.

Har termin 15.november i følge babyverden:)

Vi skal til lege for første kontroll allerede i morgen, og det blir spennende. Vi gleder oss veldig.

 

Ønsker deg masse lykke til videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis:)))))Jeg merket det når jeg var 3 uker og 3 dager selv jeg:) Tok en test og det visste en svak strek......Dro til legen og fikk bekreftet at jeg venter en liten knott 21 november:O)

 

Jeg har en sønn på 11 år fra før,så det e lenge siden jeg har følt slik som nå<:) Utrolig herlig følelse:)))

 

Ønsker deg lykke til framover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...