ole@ Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Selv om mye er vanskelig, er vi tross alt veldig heldige!! Jeg er glad for at: - jeg er frisk og i fin form - babyen vokser og sparker inne i meg - jeg bor i verdens rikeste land - samboeren min er verdens beste - familiene våre er veldig greie - jeg lærer mye om meg selv i dette hormonkaoset - jeg snart skal bli kjent med et lite menneske - jeg har begynt å kjøpe barneutstyr nå Det var noe ihvertfall..
*Smiley* Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 -For at jeg skal bli mamma -For at jeg har en mann jeg elsker -Gode venner -God økonomi -At det snart er vår -Og masse,masse mer:)
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Eg er glad for: - at chiquitin er så aktiv i magen - at eg er gift med verdens finaste meksikanar - at det snart blir vår - at det snart er påskeferie og eg får treffe mamma og pappa - at eg er ferdig med eit av faga mine på tysdag (men ikkje så glad for å ha eksamen på tysdag då...) - at det er søndag - at eg har under 100 dagar att til termin
Alba44 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er så glad for: - at vi er så heldige å vente barn sammen - at jeg snart skal gifte meg med verdens beste mann - at jeg er så heldig å ha den familien jeg har - at vi nyter en rolig fridag sammen i dag Kjempekoselig tråd, HI :-D
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 jeg er glad for - Samboeren min som er helt fantastisk - Babyen i magen min - livet mitt generelt sett - alle de gode menneskene jeg har rundt meg - jobben min - vennene mine - Alt i livet mitt akkurat nå!
m den lille Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er masse glad for: * hvert eneste lille spark * verdens beste og herligste kjæreste - og faren til mitt barn... * våren som er på vei * at jeg skal ferie med mamman min neste uke! * at jeg bor og sitter i egen, flott leilighet * at jeg til tross bekkenløsning er friskere enn mange andre - gravide eller ei * at jeg snart skal lage browniemuffins...! Ha en fantastisk søndag!
Liz m spire Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er glad for at: -den lille i magen gir fra seg livstegn hver dag -storebror på 8 år snakker til lillebror i magen og sier at han gleder seg til han skal komme ut -samboeren min elsker meg og jeg han, og at vi skal gifte oss neste sommer -vi endelig har fått flyttet inn i huset vi har bygd (bare en uke siden det var ferdig)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er så glad for at huset nettopp ble ferdig vasket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå