Loise Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Har fått en 16-åring til å passe småtrollene en kveld noen timer etter de har lagt seg :-) Hva er vanlig å betale ? Forskjellig "takst" om barna er våkne eller sover, helg eller hverdag ?? Hvordan kommer barnevakten seg hjem ? Ordner de det selv, skal vi kjøre, eller... ?? (Aldri hatt barnevakt før, vi..) Hva gjør dere ??
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg satt mye barnevakt selv da jeg var i den alderen. Jeg brukte å få 100kr for noen timer.. Ble kjørt hjem om det var et stykke, men kom dit selv..
PrinsesseSjefen Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Har hatt flere barnevakter, og nå får de mellom 40 og 50 kr timen. Vi har tre unger på 3, 6 og 8 år. Som regel runder jeg opp til hundre hvis f.eks de har passet litt over en time (møte eller lign.) Jeg jobber turnus, så av og til har de dem f.eks fra 14 til 22, og får ca 400 kr. Jobber jeg natt får de 200 kr (ungene sover når barnevaktene kommer) men får selvsagt litt mer om det skulle være noen som er våken på natta (noe vi enda ikke har vært borti) Alt etter hvor mange timer det er ville jeg si mellom 100 og 200 kr hvis ungene sover. Hvis jeg og pappaen har vært ute sammen kjører den ene barnevakten hjem hvis de bor litt unnå. Men er jeg alene har de som oftest blitt hentet eller syklet/gått. (Bor ikke i en stor by)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå