engelmor Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 er det vanlig at det lekker så mye at det drypper konstant av puppene? ammeinnleggene blir jo helt gjennomvåte, og kan ikke sove uten bh.. fødte for 6 dager siden, vet ikke om det har noe å si.. lekker dere så mye, eller er det ett tegn på mye melk? kan ikke huske at det var så ille forrige gang.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Helt vanlig. Man kan få kjøpt melkeoppsamler på apoteket - slik at ingenmelk går til spille. Det går seg til.
jamlena Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Det går seg til ja, men 6 mnd siden jeg fødte og må fortsatt sove med bh om natten, ellers er det litt vått i senga om morran kan du si..
Mamman til Pusegutt og bror Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Ja! Jeg ammet førstemann i 15 mnd, og brukte ammeinnlegg hele tiden. Kunne ikke gå uten bh. Det var verst de første mnd. Da måtte jeg alltid ha ekstra topp med meg ut og skiftet ammeinnlegg mange ganger daglig. Attpåtil må og måtte jeg ha en stor klut under brystet når jeg ammer for at ikke bhen skal bli våt. Jeg lekker ikke like mye denne gangen. Gutten på tre måneder spiser veldig mye, så brystene tømmes bra. Men på kveldene og natten spiser han vanligvis bare to ganger (mellom kl 18 og 6), og da kan det bli i fulleste laget. Har derfor bh på hele tiden.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Eg lekte i bjunnelsen, heilt fram t melkå hadde justert seg på ein måde. Bruge alri ammeinnlegg lengre, ikkje då eg går ud å ikkje amme heile kvellen eingang, bler sprengde men lege alri;)
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Jeg gjorde også det i begynnelsen, men nå 6 mnd etter fødselen kan jeg godt gå uten bh og sover alltid uten om natta. Trenger ikke innlegg lenger;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå