Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå våknet lillegutt i magen, kjenner han sparker inni der, deilig følelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå,så gøy da....er du langt på vei?

Skrevet

er 21+5 uker. Har du kjent bevegelser da?

Skrevet

Har termin bare ni dager før deg så er omtrent på samme sted:) Har en lillegutt jeg også og han sparker helt vanvittig innimellom.Nesten så jeg tror han vil komme ut;) Men det får han absolutt ikke lov til.

Skrevet

nei ut må han ikke komme nå, du får be han vente ihvertfall i tre uker til slik at han har en bedre sjangse her i livet. Har mine små mål i svangerskapet jeg, første var og passere 12 uker og nå er det og passere 24 uker da er jo babyene levedyktig med legenes hjelp.

Skrevet

Helt enig. Syntes de 12 første ukene var vanvittig lange, men så var jeg i tillegg ubeskrivelig kvalm. Hvordan gikk det med dine to første? Gikk du mye over tiden med nr. 1?

Skrevet

med første mann fødte jeg faktisk 5 dager før termin, med 2 mann 2 dager etter termin

Skrevet

Så deilig:) Jeg håper jeg slipper å gå alt for lenge over. Visste du kjønnene på forhånd og stemte det? (Masse spørsmål:))

Skrevet

visste ikke med første, trodde det var jente hørtes til og med ut som en jente når han kom ut hi hi men så feil tok jeg, med 2 mann visste vi at det ble en gutt og det stemte, vi får gutt nr 3 her i huset så her blir det livlig, gleder meg:)

Skrevet

Så fantastisk:) Gutter er flotte da, de kommer sikkert til å få kjempe mye moro sammen. Helt klart fordelen med barn av samme kjønn.Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk! Lykke til du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...