Mamma Brumm Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 La pumpe, flaske og smokk i en kasserolle med vann for å koke det rent i dag. Satte plata på fullt og dro deretter ut sammen med småtten og mormor på butikken... Kom på det plutselig da vi satt og drakk kaffe over en time senere! Heldigvis var bestefar hjemme og han merka det før det var for sent men alt vannet hadde fordampet og flaska og pumpa hadde smeltet! Huff og huff! Følte meg ikke særlig høy i hatten da! Kunne gått riktig ille! :-/
Sina-mor...;-) Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Huff, den var jo stygg... Kunne gått riktig ille! Ja du kan vel kalle det ammetåka. Glemsk blir man iallefall....
echnew Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Hm.. det der hørtes kjent ut... Jeg gjorde akkurat det samme når snuppa var noen uker gammel. Jeg kjente plutselig at det luktet svidd plast, og kom da på at flasker og pumpedeler sto på komfyren og kokte. Pumpa hadde jeg kjøpt dagen før, så det var jo riktig fint at jeg klarte å ødelegge den uten å ha brukt den en gang. Så ja, det er nok det som er ammetåke. Heldigvis er det flere av oss i samme båt! :-)
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Teddy 07: total digresjon, men... hvor har du fått tak i den søte nattlua du skrev om her om dagen?
kokosbolle Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Jepp, dette er nok den berømte tåka ja ) Jeg har glemt den kasserollen flere ganger, så nå har vi kjøpt steriliator til å ha i mikrobølgeovnen! Den går i 7 min, så skrur den av seg selv. Genialt for oss som er innhyllet i tåka!
Mamma Brumm Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2007 Hei ka-ping, den kjøpte jeg på h&m om jeg ikke husker feil... Har jo allerede bevist at hukommelsen ikke er på sitt beste for tida :-) Var 2pack, begge blå, en med striper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå