Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er så kåt her jeg sitter, noen som vil leke litt?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 jeg blir så kåt av å lese alle disse historiene. jeg sitter her foran pcen og tar på den våte musen min:) Har lyst til å sleike meg på puppene. Hva er din fantasi?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 jeg er kåt nå...vil du onanere smmen nå ? det pirrer i puppene mine og fitta mi er kjempe våt kjenner jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Jeg kjenner jeg blir varm og våt i fitta, og pulsen går raskere og hardere.. Det banker i hele meg. Jeg erter meg selv litt og tar meg på fitta uttapå buksa, gnur hardere og hardere, mens jeg begynner å leke med brystvortene mine. Det hisser meg opp! Går nå innom buksa med hånda, men likevel uttapå trusa. Den er alt gjennomvåt! Hver gang jeg kommer borti klitoris får jeg frysninger, og føler trang til å ta på uten truse mellom. Men jeg holder ut, og blir bare kåtere og kåtere.. Beføler huden på magen og innsiden av lårene og nermer meg mer og mer. Stikker en fingr innom trusekanten og lar den gå raskt og forsiktig over musa, og terger eg selv. Litt etter litt tar jeg vekk trusa og beføler meg selv på utsida, kun de store leppene som er lukket, men våte. Lar en finger gli mellom, og klynker og dirrer i hele meg når jeg kommer borti klitoris. Det er utrolig deilig! Nå lar jeg meg selv bare gjøre det kroppen ber om, og stikker to fingre i skjeden mens tommelen masserer klitoris. Inn og ut, inn og ut... Jeg er utrolig kåt! Smaker på min egen saft, og gnur brystene og brystvortene mine. Hånda glir nedover igjen, sakte, over magen, og så fortsetter jeg å onanere, hardt og mykt om hverandre, sakte, så fortere. Det renner nesen av meg så våt som jeg er. Det blir deiligere og deiligere, og jeg blir ivrig når jeg kjenner orgasmen nermer seg. Men akkurat før, erter jeg meg selv igjen, og holder igjen så lenge jeg kan. Men nå greier jeg ikke lengere..Guuuuuud, nå går det for meg.... Hele kroppen kiler og jeg får kramper og må stønne høyt... Slapper av og nyter følelsen... Så fortsetter jeg... Kan drive på i det uendelige!.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå