ToTett i Tett Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 leste et innlegg her hvor det står at man ikke får dekket kjønnsleppered. i norge... det er helt feil!!!! Jeg hadde den opersjonen selv for et par år siden på et helt vanlig sykehus og fikk dekket alt. jeg hadde fysiske problemer pga det og fikk innvilget operasjon. vet om flere
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hm...merkelig.. Jeg har nylig gjort det, privat, og fikk fortalt at slike opperasjoner IKKe dekkes i Norge.... Har de lurt meg nå da?????
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Blir en mindre følsom etter en slik operasjon?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Dytter... er dette sant??? Når var det? Og hvor i landet? Isåfall bærer det rett til legen....
mumbo Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 De dekker sikkert operasjon for de som har fysiske problemer som du skriver. Noe helt annet er at mange ønsker å operere bare fordi de har lyst på mindre kjønnslepper, og det dekkes naturligvis ikke av staten.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 dytter for å høre om det er fler som vet noe om dette!?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå