mamma til to+har født Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 vil skubbe nedover. Har selv fulgt med på all hetsingen som foregår her inne, og syntes det er veldig synd at noen skal bli mobbet og presset ut av bim. Man må tenke på at disse sidene er til for alle og ingen spørsmål er for dumme. Nå må vi som er "greie" overse dumme innlegg så godt vi kan og bry oss om hverandre, så blir dette en koselig side og være på
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Kan dytte på dette innlegget og få dei dumme innlegga ned *hihi*
MissPhun Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Har noen spesielle blitt hetset her inne? Så idiotiskt at slik skjer. Bim har da plass til alle. De som spør mye, og de som vet alt Håper de finner veien tilbake igjen ..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Signer meg på her! Ja takk til et sosialt, inkluderende og koselig forum for alle gravide!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Hvorfor skriver man "dytter" egentlig? Noe jeg ikke har fått med meg.. Jeg synes man kan spørre om hva man vil,jeg. Det er jo derfor man har dette forumet.
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 #18 Skrevet 11. mars 2007 var bare i går kveld det tok litt av. anbefaler ikke å lete opp trådene igjen for å se hva de inneholdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå