Gå til innhold

Gleder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til fødselen jeg. Kan ikke hjelpe for det, men synest at det er det mest spennende jeg har opplevd. Vet selvfølgelig at en fødsel er vond men i det øyeblikk du får babyen opp på magen er alt glemt, kan nesten ikke vente med og få oppleve det igjen (bare) 19 uker igjen og vente. Noen flere som tenker det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! Jeg gleder meg også til fødselen. Kjenner meg igjen i det du skriver, gleder meg sånn til å se på og hilse på og ta på lille jenta vår. åååååååååååå......fødselen blir spennende, det er jo ikke mange muligheter til å oppleve tilsvarende!

Skrevet

Ja ikke sant. Vet jo at en fødsel er aldri lik en annen, men bare det og få en slik premie etter alt det vonde er jo jammen verdt det. Har selv hatt en laaaaang fødsel og en kort fødsel.

Skrevet

Har termin samme dag som deg, og gleder meg som en unge!! :D

Er første gang for meg da, så er jo litt spenning og nervøsitet inne i bildet i tillegg, skal ikke nekte for det:)

Skrevet

dytter litt jeg........

Skrevet

Har også termin samme dag som dere - 18 juli.

Både gleder og gruer meg til fødsel, vet jo at det er helt fantastisk når babyen er ute og smertene er over. Men gruer meg fordi jeg er redd det skal skje noe galt..

Har hatt en laaang vond fødsel og en ganske grei, så er spent på hvordan det blir denne gang. Vet jo at når det nærmer seg termin er jeg så lei og bare ser frem til å få det overstått.

Skrevet

åhh gleder meg jeg også, som en liten unge!

Skrevet

JA, det er en fantastisk følelse å få! Den var for meg vertfall en veldig fin opplevelse. Gruer meg ikkje for å gjøre det igjen! :)

Det rushet eg hadde sist etter guten kom ut, var for meg storartet! HAr nok aldri fått så adrenalinkikk før! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...