Gå til innhold

Hva er dette da?


LOCP

Anbefalte innlegg

Luerer på om det er noen som kan hjelpe meg litt her... Vi prøver for 5 gang på nr 2. Jeg har hatt helt regelmessig mens syklus siden jeg sluttet å amme for 7mnd siden. Hvis mensen kommer, skal den dukke opp imorgen ca kl 0800... (er veldig presis;)) Igår kveld, etter et do besøk merket jeg litt slimete blod. Tenkte, søren heller, da ble det ikke noe denne gangen heller. Tok på meg et bind og gikk å la meg. Men mensen har liksom ikke kommet idag. Er bare litt blod spor som kommer innimellom. Har sikkert hvert på do 100 ganger idag, bare for å sjekke hvordad det ligger ann.... Så det jeg lurer på er: er dette mensen, tror dere? Eller har man slike små blødninger så tidlig, hvis jeg skulle være så priviligert å være gravid?! Iså fall er det farlig?! På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg kan svare deg, men jeg kan skrive litt om hva jeg har fått med meg her inne på BIM.

 

Først og fremst har jeg erfart at kroppen, og sykluser forandrer seg når man begynner å prøve.

 

Det du beskriver kan være mye forskjellig:

-Slim med blod, kan være EL-slim hvor du er veldig fruktbar.

-Du kan ha tidlig spotting (antydninger til TR) før TR starter for fullt (selv hadde jeg det i 4 dager - aldri skjedd før).

-Festeblødninger (nå egget fester seg 1 uke før TR)

-Noen kan spotte/blød litt ved forventet TR selv om de er gravide. Dette er helt ufarlig.

 

Hvis du ikke får TR til forventet tid, så ta en test med morgenurin så fort du har mulighet. Flertallet får pos. resultet etter forventet TR hvis de er gravide.

 

Vet ikke om dette hjalp deg noe, men du må ha lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...