Gå til innhold

Er jeg tjukk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1.68 cm høy og veier 70 kg. Er i 5 uke... Gikk opp fra 68 kg da jeg var gravid i 13 uker og fikk ma..

Har aldri følt meg tykk, men leser jo på terminklubben-november at alle veier mellom 50 og 60kg! og føler meg ikke akkurat normal da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har trivsels vekt så er du ikke tykk, det viktigste er at du trives i kroppen din, skjønnhet har ikke med vekt og gjøre:) så lenge du er sunn og frisk er det det viktigste

Skrevet

Nei synes ikke det. Ligger omtrent på det samme som deg og jeg er ikke tykk!!!

Skrevet

Kanskje ikke tjukk, men kraftig..?

Selv er jeg 179 cm høy og veier 63 kg uten at jeg føler meg tynn av den grunn.

Skrevet

Tror ikke man kan svare på et sånt spørsmål uten mye mer opplysninger. F.eks. veier muskelceller mye mer enn fettceller, selv om de er mye mindre, du kan ha tung beinbygning, store bryster osv osv osv. Selv tror jeg ikke på BMI (selv om det kan gi en liten pekepinne).

Skrevet

gud for et teit spørsmål!

ungdomskole faktor"ååå jeg er så feiiiit", "nei, du er tynn" "neiii, jeg har valker" bla bla bla

jeg er 171 og 72kg, og laaangt fra og nærme seg tjukk!

Skrevet

Jeg synes ikke det høres tykt ut!! Selv er jeg 170 cm høy og veger 67 kg så vi er omtrent like. Jeg er i uke 11. Så lenge man er tilfreds med seg selv synes jeg ikke man skal være så opptatt av vekten. :) Jeg veger meg omtrent aldri, men måtte gjøre det da jeg var på svangerskapskontroll i uke 9.

Slapp av og nyt graviditeten, og glem kiloene (så lenge man spiser normalt sunt selfølgelig ;))! Det er bare tall. ;) Vi er allle forskjellige. Selv om noen er like høy som deg og veger 50 - 60 kg kan de hende de har en helt annen kroppsfasong enn deg.

Nyt tiden og lykke til!! :)

Skrevet

Jaja... Da følte jo jeg meg lur....

Er 175 og veier 82 kg...

Skrevet

Nei, det er du ikke. For noe tull. Og selvsagt står de slankeste jentene i kø for å svare... For noe tull. Du er normalvektig, kos deg med svangerskapet.

Skrevet

Gikk opp fra 58 og satt fast på 65 fra forrige svangerskap som endte i uke 23+6.. veier nå ca 66kg (er i 9uker idag, og den kg har nok lite med svangerskapet å gjøre, er nok heller kosthold).. føler meg litt rundere enn i fjor... men trives ennå.. hehe.. har valgt å ofre kroppen min.. vekta får man heller tenke på etter svangerskapet.. nei du høres ikke tykk ut.. vi er ca like høye og vekten er vel ca den samme også :) .. og jeg er tynn :P .. hehe

Skrevet

Hei.

Du har en BMI på 24, så om du har normalt med muskler så er det en helt grei vekt det. Normalvektig BMI er fra 18,5 til 24,9! :)

Skrevet

Du er IKKE TJUKK!!!!!! Jeg veier akkurat det samme!!!! Vi er flotte! Stå på!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vekt har ingenting å si!! Jeg er 160 cm høy og veier 63 kg, ifølge BMI skal jeg være overvektig, noe jeg overhodet ikke er. Jeg trener (muskler), og jeg har noe kraftig beinbygning, noe som begge deler veier mer enn fett. Vekt og høyde er bare tall, det er hva øyet kan se som teller om du er "feit" eller ikke..

Skrevet

Du høyres heilt normal ut! Eg er 173 cm og 60 kg nå, og eg er tynn nå! Ammer min 7 mnd gamle gutt enda så det har gitt meg veldig høy forbrenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...