VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 jeg fant ut noe lurt i går.. hehe har så sår og sprukket nese, pga forkjølelse, og sinksalve er stort sett det jeg bruker,,, men før jeg la meg smurte jeg først med babyolje! når denne hadde trukket inn i huden, smurte jeg med sinksalve, og gjett om nesa var bedre i dag morges! *deilig*
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 det var lurt ellersså prøvde jeg tipset om brystvortekrem her forleden når jeg var forkjølet. Den var helt topp!! ( tror den heter purlan eller noe, og det er noe jeg lover at du får bruk før etter du født alikevel...hehe)
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 hm. smart. Tenkte at når melkeproduksjonen kommer skikkelig i gang, så kommer jeg til å bruke noen dråper morsmelk til feks såre neser og sånn også. funker som bare juling, faktisk! (morsmelk er et unikum altså! Hjelper mot sår nese, tett nese, sår stump, osv....) men brystvortekrem ja.. må man på apoteket for å få tak i det, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå