VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 visste dere at grønne druer er naturens eget antibiotika? derfor man ofte serverer druer til folk på sykehus og sånn.. -det er altså ikke bare godt, det er sunt også! Passer meg utmerket, det nærmeste jeg kommer Pica er at jeg vil ha frukt hele tiden (vil jeg egentlig ellers også da.. men kanskje ekstra mye nå?) og nå som jeg er syk og har vondt i halsen er det jo bare såå deilig med noen saftige druer som myker opp! Sunn medisin! hurra hurra hurra!
Anquor Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 hørest nydelig ut, men får så voldsomt med luft av druer men har jeg først begynt å spise å forsvinner de fort!.... mmmm...blå druer er best
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 luft ja.. det er klart.. men det hjelper dersom en har tregheter i systemet også da.. en håndfull om dagen, er visst anbefalt. da fyller det en av fem i "fem om dagen" nam nam.. har spist en kurv fra i går til i dag jeg.. og da har jeg spist sakte! tømmer kjapt en kurv i løpet av en kveld.. men jeg foretrekker grønne!
♥ivf m/prins♥ Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Det var en god nyhet!!! Jeg elsker grønne stenfrie druer og spiser gjerne en kurv på en time....! Og gjerne blå også. Luft i magen? Hmmm, det har jeg nok av nå som jeg går gravid uansett, så en fis fra eller til spiller ingen rolle....hi hi hi;o))) Det er også det nærmeste jeg kommer pica - grønne druer og deilige pink lady/crisp epler......love`em! Godt jeg ikke slekter på søs - hun MÅTTE ha softis og da i sånne cola pappbeger på 1/2 liter......jadda tjukka ;o)))
Solskinnsjenta Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Digger grønne druer! Fant nettopp ut at det også virker vanndrivende. Gode nyheter for oss som har begynt å få ødem i beina!
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2007 de steinfrie er ikke -like- sunne som de andre da.. bare advarer,,, fordi de er genmanipulert, så er noe av de sunne.. ehm. hva heter det, antistoffer? ... iallefal, de er borte. men sunt er det jo uansett.. og vanndrivende også? supert!
Én til Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Jøss, så bra nyhet!!! Jeg også har fullstendig dilla på grønne druer... yammiiii.. generelt er all frukt ekstremt godt om dagen! Men jordmora mi måtte jo selvfølgelig komme med en pekefingeren og kommentere at mer enn 2-3 frukt om dagen ikke er bra pga for mye fruktsukker.. blææææh.. i så fall teller jeg en halvkilos pakke med druer som ÉN frukt.. hahaha ;-)
LilleBobble Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 * er på vei til butikken for å kjøpe druer*
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 En annen sunn ting: Gule nonstop inneholder C-vitamin. Det sa iallefall pappa da jeg var liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå