Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo Combi - hvilket understell velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!:)

Idag har jeg bestemt meg for vogn og jeg gleder meg sånn!!!! JIPPI!;o)

Skal ha en Emmaljunga Egde i fargen sort - jada, sikkert veeeeldig uvanlig, he he he;o) Den er såååå fiiiin!!

Jeg velger understell i cryptonite, men vet ikke om jeg skal ha sport eller classic.....hmmmm. Hva sier dere, jenter?

Sport veier 1,5kg mer enn classic c, men det ville man ikke merke sier de.

Koster 7.700,- komplett, men så vil jeg jo ha litt matchende utstyr til da som stelleveske og det finnes sikkert noe annet dilldall som jeg kan pynte opp med *knis*, så det blir vel litt mer. Er det noe jeg I K K E kommer til å spare på, så er det vogn og annet utstyr til min elskede lille skatt:-)))

Har termin 15.aug, så butikken har vognen for meg til jeg trenger den - suuupert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha den jeg og!

Jeg vil ha sport cryptonite understell tror jeg......har hørt at de dingsene du justerer håndtaket med kan bli litt slingrete etterhvert, og at den, holder lengst.....

Uansett er det kjempe fin vogn.....

Skrevet

Hei lillemor:)

Ja, sant den er lekker;o)))) Gleder meg som en unge til å trille tur i august......!!!:))))

Jeg har bestemt meg for cryptonite understell og jeg tror muligens at det blir sport på meg også. Det er jo greit å kunne stille høyden på håndtaket og samtidig kunne snu kjøreretning så lett:)

Vi blir lekre, vi ;o)))

Skrevet

Jeg har bestilt Pasific (Mørk og lys blå) !!

Den med styret som du enkelt svinger fra den ene siden av vogna over til den andre....vet ik hva det heter....hehe....men veeeldig praktisk istedenfor å måtte løfte hele bagen for å snu den!!!

Genialt! =)

Skrevet

Jeg har kjøpt den i sort:)) Valgte sport understellet pga det samme som dere plus at jeg synes det var finest.

Gleder meg til å trille:) Lang leveringstid da. Får den ikke før i slutten av april.

Skrevet

jeg har hatt med sport undrstell til min sønn. Var kjempefornøyd. Men husk å imprignervogna etter en stund. Da holder fargen seg bedre vi fikk ikke beskjed om å gjøre det og vi endte opp med en brunkalesje isteden for svart. ikke noe pent. Det ble mye styr med reklamasjon. Men den gangen sto ndet ingen ting om at vi måtte det. vi har fått ny kalesje og gleder meg til å bruke den med andre mann

Skrevet

Men hvis man planlegger og kjøpe vogn i sverige....er det ventetid der og? det er jo en del og spare på og kjøpe der....naboen min kjøpte emmaljunga vogn i sverige og den kostet 2500 mindre der..... Noen som har erfaring derfra? får man vogna med en gang, eller må man bort og bestille og så bort en gang til for og hente vogna?

Skrevet

Jeg bestilte jo oxo vogna...får den i slutten av April...men hun i butikken sa de leverte gratis.....så det var jo greit...men det er jo innenlands...

Spør om de leverer og om såfall hva det koster...kanskje gratid der oxo ?? *littoptimist?!!* Hehe....

Skrevet

Vil bare si at vi er super fornøyd med denne vogna. Kjøpte den til tulla som ble født i 05. Å siden har den vært i bruk. regner med ho blir å sove i den helt til lillebror eller søster overtar i sep. Så kjekt å kunne bruke en og samme vogn så lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...