Surk Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 fått med meg kataloger, så ikveld skal eg sitte og bla litt.. har eit stort ønske om emmaljunga..men skal no se litt på dei andre og... Mannen min er reist vekk, så er heilt aleine til imora.. har forresten kjøpt reise seng..hehe... var på tilbud...blir så frista..
Luans mamma Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg var også å så på barnevogn idag. Jeg falt veldig for Emmaljunga Sport Combi. Må høre litt med mannen når han kommer hjem i kveld. Hva slags seng har du kjøpt? Jeg har falt helt pladask for Stokke Sleepi,jeg....
RockMyWorld Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 VI har også bestemt oss for emmaljunga. Blir city cross på oss, sitter hjemme med katalogen og kikker fargene i senk. Så mye fint. Ang seng er vi totalt forelsket i stokke sleepi - blir nok til at vi kjøper den når det nærmer seg...den er bare så lekker!
Surk Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2007 har ikkje sett ka merke det er, kjøpte den på reflex 200 kr.. vanleg seng har ikkje eg kjøpt enda, men har sett meg ut ei på ikea..
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Har begynt og kikke vi og.....har kikket på emmaljunga edge duo combi leeeeenge.....har så lyst på den. HAr fått anbefalt den av flere. De sier den er lett og trille og at det er god str på bagen, noe som er viktig siden jeg får august barn og det da må være plass til en godt polstret baby oppi der!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 har også tenkt å kjøpe city cross vognen. lest og hørt mye bra om den! nå gjenstår det bare å finne farge. regner med det blir en av de lyseste. copper kanskje... vet dere forresten at Stokke Sleepi sengen koster over 7000? syns og den er kjempe fin, men tror ikke vi tar oss råd til det. heh;-)
RockMyWorld Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Ja, jeg vet i alle fall at den sengen er rådyr....men så fin da.... Kunne sikkert brukt de pengene på mye annet fornuftig, men vi har heldigvis muligheten til å kjøpe litt, så da blir det nok den på oss uansett pris.... Ang. farge på City Cross tror jeg vi går for rød og racing red:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå