Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Så du hadde bestilt sko, og de var bare helt nydelige!!! Men det står at de er i silver, men de på bildet ser da hvite ut. Vet du hvordan fargen er? Og størrelsene? Og hvor høye hælene er, de ser ganske høye ut synes jeg... Og dette med toll? Ble mye spørsmål dette, men... Fikk så lyst på de skoene. Mulig det var du som svarte på dette med toll i samme innlegg, men ....
map79 Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei, skrev et langt svar til deg - men så krasja maskinen min Så at de har skrevet silver, men skoene er hvite - har sjekket dem på flere nettsider. Min fot er 24.4 cm lang, og de sa at størrelse 8 ville passe meg. Jeg håper å slippe toll, men dersom de må fortolles kommer de på ca.680 - maks, og det er allikevel mye billigere enn jeg får tak i dem her til lands. Håper dette var til hjelp!
Frøken Bollerund Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Tusen takk for svar! Hvilken skostørrelse bruker du til vanlig da? Har du noen anelse på hælhøyden. jeg er nemlig ikke glad i å gå i for høye sko, og med tanke på at jeg skal ha de en lang dag må jeg være sikker da. Men skoene var bare sååååå lekre. Du har ikke sett noe liknende med mindre hæler? Vet du hvor lenge det er til du får de? Ringte du dem før du bestilte da? Kvier meg om jeg må ringe å snakke på engelsk liksom... he,he
map79 Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Jeg bruker mellom 38 og 39. Søkte etter dem på google - og fant en side med disse opplysningene: Product Features * Heel height 2 1/2" * Baby doll pump * Dyeable white satin with rhinestone buckles Så da er hælen 6.35 cm høy. I og med at den er så tykk håper jeg den er god å gå på, bruker også sjeldent høye hæler Håper å få dem om ca 7-10 dager. Ringte ikke, men sendte en del mail frem og tilbake - tar ca 1 dag å få svar på hver mail, pga ulik tidssone, men de er veldig hjelpsomme. Jeg skal ha en 50-talls inspirert kjole, og har tenkt å farge skoene rosa når jeg får dem!!!
map79 Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Her kan du forresten se dem i flere vinkler: http://www.6pm.com/products/index.cfm?modelid=72198&productid=72198-10592-1013&colorid=10592_1013&sourceID=SHDEALTM
Frøken Bollerund Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Tusen takk for hjelpen!!! Kan eg ikke få høre angående farge, hælhøyde og toll når du får dem da? De frister, men er litt skeptisk til å kjøpe slik på nettet jeg...
map79 Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Hei igjen, da kom endelig skoene mine i dag! Tok jo litt tid da, men det var de jammen verdt! Nydelige, og passer meg helt perfekt! Veldig gode å ha på, stødige - er ikke lengre redd for å tryne når jeg skal opp kirkegulvet ;D Slapp toll, så da kostet de meg totalt (sko+porto) 68$ - som er ca. 415 kr!!!! De har forresten skiftet litt på adressen til nettsidene sine: www.thebellarosecollection.com Anbefaler dem til alle - veldig hyggelige.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Hei mas79! Tusen takk for all hjelp. Blir nok å bestille sko jeg også, for jeg har funnet drømmeskoen på denne nettsiden. Håper bare ikke den er så voldsomt høy. Hvordan målte du foten din? Jeg mener. Vanskelig å være helt nøyaktig, kan fort bli 0.5-1 cm i slingringsmonn, og det kan jo utgjøre ganske mye på sko. Vet jeg bruker 36-37. Vet du hva slags størrelse det er? Fikk du pakken i postoppkrav eller betalte med kredittkort?
Frøken Bollerund Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 Takk! Men hvordan var hælhøyden da, er så spent på det jeg. Kan ikke gå i høye hæler. Og hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk dem?
map79 Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Hei, jeg målte foten min ved å tegne rundt den på et ruteark, da fikk jeg eksakte mål mellom tå og hæl. Gjør målet om til tommer (1 tomme = 2,54 cm) - og spør dem om de vil passe. Det finnes mange tabeller/konverterings kalkulatorer på nett - du kan søke etter en og finne ut hvilken usa str. du har. Jeg vil tippe 6 - 6.5 Jeg betalte med paypal. Hvis du ikke er bruker der kan du registrere deg på paypal.com - det er en veldig sikker betalingsmetode på nett. Kan du ikke legge ved en link til de skoene du skal ha, ble nysgjerrig
map79 Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Hei igjen, hælhøyden var flott! Målte på innsiden av hælen, altså den siden av hælen som er nærmest tærne om jeg kan si det sånn - de er altså 4.5 cm der. De er utrolig gode å ha på foten, veldig stødige. Ingen angst for å tryne oppover kirkegulvet nå!
map79 Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 Glemte å skrive om tiden - det tok 1 mnd før jeg fikk dem!!!! De måtte bestille dem fra Colouriffics (de som produserer skoene) - og det var visst derfor det tok så lang tid.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 Igjen, tusen takk for all hjelp! Jeg holder på å maile med dem nå. Forsøkte å bestille, fikk ordrebekreftelse. Men noe har gått galt, for dem har ikke registrert bestillingen. Går ikke så fort når hver mail tar 1 dag pga tidsforskjellene. Men er enige at servicen er veldig bra. Jeg bestiller disse skoene: http://www.thebellarosecollection.com/servlet/the-2452/Coloriffics-Carol--White/Detail De er nok litt høyere enn dine, men tar sikte på at dem ikke er for høy. Jeg skal ha en helt klassisk brudekkjole, så trur dem blir å passe midt i blinken!
map79 Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 Uff, jeg følger ikke med... har ikke sett det siste innlegget ditt her. Skoene dine var nydelige! Ille så mye forskjell på høyden, ca. 0,6 cm høyere - det går nok supert!!!!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 Tusen takk for all hjelp! Nå er penge sendt, så nå er det bare å vente i spenning! Gleder meg som en unge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå