Annapanda har fått en til Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Hei hei!! Jeg er ganske sikker på nå plasker den lille der inne i melk, brus, saft og vann.....hihi! Vi snakker 10 liter pr døgn.....Har vært hos legen tre ganger alt pga av dette......men det er bare jeg som er tørst!!! Kanskje ikke rart jeg må tisse flere "100" ganger i døgnet..... Jaja, når den lille kommer, kommer den ut sammen med en hel haug av væske...... Ha en fantastisk helg, jenter!!!!!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Gliiiiis. Ja her går det også ned x antall liter værske i døgnet, som igjen fører til x antall toalettbesøk. Men klarer ikke styre meg.....
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Hei Annapanda! Bare lurte på om legen din hadde sjekket blodsukkeret ditt? Stor tørste og mye tissing kan tyde på svangerskapsdiabetes for eksempel..? men han har sikkert sjekka det om du har vært der, tenker jeg? :0)
Annapanda har fått en til Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har til og med drukket sukkervann.....hehe...så lenge det er no å drikke....perfekt blodsukker, 4,2!!! Det normale var mellom 4 og 6! Så det har de sjekka......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå