#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Puh, nå har jeg kjørt rundt og sett på vogner i noen timer, og fått ca følgende like svar de stedene jeg har vært: For de som får vinterbaby (dvs f.o.m aug) er definitivt Teutonia Mistral som 4-hjuling best, og TFK Joggster (twist) som 3-hjuling best. Dette er er med tanke på plassen det faktisk er i vogna med hensyn til vinterpose osv., og trillekomfort vinterstid. 3-hjulingen er visstnok den som selges mest av (hvertfall i bærum), mens alle samtykka i at 4-hjuling er litt tungvindt å bruke om man er mye rundt i byens smågater/shoppingsenter... hvis man kommer til å gå mye tur i skog og mark og langs veier og i nabolag, og ikke bruker så mye tid rundt på shoppingsenter ville jeg valgt Teutonia Mistral (den veier forøvrig bare ca 1kg mer enn TFK Joggster), men hvis du skal kombinere mye turgåing med shopping er TFK Joggster (twist) det beste valget!!!!!! Begge to vognene kan slåes sammen til liten str.! Stødigheten på Joggster'n er bra! jeg testa det ut. Det var bare i beg når alle 3-hjulingene kom, at noen var på kanten til å være "farlige".. Denne har også håndbrems. Hvis man bestiller Tautonia gjennom www.lilleprinsen.no, har jeg hørt at man kan få den med håndbrems også! Kjekt å ha, spesielt om vinteren!! så nå når jeg snart skal gå for en vogn, har jeg ingen tvil lenger om hva jeg føler er best!! Eh, ja, det var litt info fra meg:) Håper jeg var til litt hjelp for noen av dere som lurer....
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Så fint å høre. :0) Vi har nemlig bestemt oss for TFK joggster twist. :0) Og jeg tror jeg drister meg til å bestille den i rødt. Kult med en litt sterk farge. :0)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 wow Flott! Vi har bestemt oss for Joggster twist i svart. Vi bor i byen og synes den er flott.. da trenger vi bare en vogn hele vogn-perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå