Anquor Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jah da fikk jeg trumfa meg hjem.... Det begynte i går kveld med sterke magesmerter på høyre side som bare ble verre og verre, og så ringte jeg legevakta og fikk kome dit og så videre til sykehuset, og der ble jeg innlagt med mistanke om blindtarmbetendelse.....:/ Men jeg har blitt nogenlunde bedre og ikke akkurat noe særlig værre i vertfall......blei skikkeli drittlei av å ligge der på gangen på gyn.pol sammen med gamle menn med prostata problem og div..... og så se på de lykkelige mødrene som trillet på de små lille inn på føden ved siden av..... Men en god ting skjedde! Jeg fikk komme på UL de ville se om det kunne vere en cyste på eggstokken eller noe sånt, så jeg fikk ringe sambo og han kom så fort han kunne og vi fikk se det nydeligeste jeg noen gang har sett!! En skikkelig livlig krabar som bokset og sparket og hikket, klødde seg i hodet nå og da og alt var helt perfekt! Fikk ikke vite kjønn for gynekologen var svensk og hun sa at hun ikke var vandt til å se etter kjønn, men røpet senere at hun trodde hun viste hva det var, men jeg får vente til Onsdag når jeg har ordinær UL Det passet så perfekt! for sambo reiser bort i morgen tidlig og får ikke vere med på ordinær UL, så da fikk han se lille nurket likevel Åååå lmye lykke opp i all elendigheten.... Skal tilbake nå senere for å se hva legene finner ut...de vil helst ikke opperere, og er usikker på om vi er på et tidlig stadium av en blindtarmbetendelse, eller om det er kjertlene rundt blindtarmen som er betente....vanskelig å si..... AU au AU.......
kelebek Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Uff, håper de finner ut hva som feiler deg... Skjønner godt at du ikke trivdes på gangen :-) Så bra at samboeren din fikk se nurket, det er jo så moro med ultralyd. Jeg har allerde hatt 4 og er snart 13 uker. Gleder meg veldig til den ordinære da, håper vi får vite kjønnet. Lykke til og god bedring!
Anquor Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Takk takk, ja er frustrerende å ikke vite helt hva som er gale.... men men, den lille har det fint, og det er egentlig alt som teller Ja gleder meg til å vite kjønnet få begynne å diskutere namn og så har jeg følelsen på at jeg kommer litt nærmere barnet når jeg får vite litt mer om det og siden sambo ikke får vere der så får mamma, den kommende mormor'en vere med og det synest hun er stor stas! noen som har hatt blindtrambetendelse før? hvordan kjentest det? og kan de opperese når jeg har den lille i magen? synest det hørest risky ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå