Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på nå som det går ot vår og er mildt ute...hva har de på seg i vognen.. Syntes det er så vansklig, de ligger jo innpakka inni der i pose åsånn..vindstille i vogna osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er noen plussgrader som nå har hun på seg body og strømpebukse, genser og bukse, ullsokker og lue, også ligger hun godt nedi voksiposen sin og ett tynt pledd over der (mest så jeg kan legge det over fingrene hennes når hun har sovnet). Hun er god og varm etter trilletur, så tror det holder i massevis

Skrevet

det varierer litt-hvis det er ut på tur for at ho skal sove så er det body/strømpebukse + en tynn fleecedress og lue da:), men er det en lengre tur der jeg kan regne med at ho vil sitte og titte litt ut så får ho på seg en ekstra genser under. Mens noen ganger er det body,strømpebukse+ bukse og genser-og jakke/lue. I vinter så har brukt ett ekstra pledd over vognposen-men bruker ikke det mer.

Kjenn på nakken/magen til babyen din-er den tørr og varm så er det passe med klær. Bedre med litt kald enn for varm:)

Skrevet

ikke så veldig mye egentlig.. body og strømpebukse, strikka jakke og bukse, strikka sokker og en tynn lue. i posen sin.. da ligger hun ute i opptil 3 timer, og er ikke kald i kinnene en gang når hun kommer inn.

Skrevet

En fløyels dress, bare body under og tykke frottesokker, enlue av bomull og thats it! hun ligger inni en vognpose, en boblepose med myk teddyfor inni. der er hun goooood og varm gitt ;-)

Skrevet

Jeg synes også det er kjempe vanskelig.. Mina blir så fort forkjøla, så vi har brukt en tynn ulldress nedi voksiposen.. Hun er god og varm, men ikke alt for varm

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Gu' jeg er glad jeg bor i spania når jeg leser her hvor mye barna må ha på seg for å ta en tur ut. Her er våren komme og tulla min gikk i liten kjole med bare ben for første gang i dag.. en liten solhatt var prikken over i'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...