chri chri-83 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Min mor har viss veldig vanskelig for å forstå at hun ikke bare kan komme innom nårtid som helst å bare plukke opp barnebarnet i fra senga si. hun er selvfølgelig velkommen når som helst, men ikke for å vekke jenta mi som jeg har brukt lang tid på å få til å sove. I begynnelsen sa jeg ingenting, men kunne ikke la henne fortsette slik. Jenta mi hadde mye vondt i magen, så når hun førsta sovnet var det fordi hun var utslitt. og det samme var jeg. Så kommer mora mi inn og stuper over senga hennes... fan. Så sa jeg i fra, på en måte jeg trudde hun skulle forstå. men antaglivis ikke, for det resulterte i at hun ikke kommer innom i det hele tatt. Og det er for så vidt like greit når hun ikke klarer å la henne sove. I dag møtte jeg henne i byen, mens jeg sto i kø på posten. Jenta mi hadde skreket, men endelig sovnet. men jeg stod fortsatt å "bysset" på vognen slik at hun ikke skulle vokne. Jeg fortalte min mor hvordan hun hadde vært, og da tilbudte hun seg å ta vognen på yttersiden og trille henne mens jeg sto i kø. Så snillt tenkte jeg. Men hva ser jeg igjennom vinduet... Hun har selvfølgelig tatt ned kalesjen, og er halveis "oppi" barnevogna. Gikk ut å spurte om hun hadde voknet igjen. Men det hadde hun ikke. hun skulle bare se å stryke litt på henne. blir så irritert. hun vet hvor sliten jeg er. og hvor vanskelig hun har for å sovne. Men allikavæl må hun oppi å plage henne. grr.. Flere som har det likens?
SuperGlad Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 svigermor startet allerede på sykehuset! Snuppa sov å de kom stormende inn å forlangte at vi skulle vekke henne. "åååhhh, må vekke henne daaaaaahhhh....." Husker enda at hvis jeg hadde hatt krefter hadde jeg slått ned dama. Hvorfor er det så jævelig vanskelig å la et barn få sove i fred og ro?
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Nei takk og pris... setter faktisk mer og mer pris på mine foreldre og svigerforeldre når jeg hører alle historiene her inne!
chri chri-83 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2007 ja sant. Noen er heldig.. :-) Svigermor bor ikke her, men når de var på besøk så var hun ikke riktig så ille. Men hun var bra snar å løfte henne opp hun og, bare hun grynta litt og slo opp øynene i noen sekunder så var det nok til at hun ble løftet opp. Fordet om jeg av erfaring vet at hun godt sover videre bare hun får ligge i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå