Gå til innhold

hvorfor er det så vanskelig å forstå? (litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har viss veldig vanskelig for å forstå at hun ikke bare kan komme innom nårtid som helst å bare plukke opp barnebarnet i fra senga si. hun er selvfølgelig velkommen når som helst, men ikke for å vekke jenta mi som jeg har brukt lang tid på å få til å sove.

I begynnelsen sa jeg ingenting, men kunne ikke la henne fortsette slik. Jenta mi hadde mye vondt i magen, så når hun førsta sovnet var det fordi hun var utslitt. og det samme var jeg. Så kommer mora mi inn og stuper over senga hennes... fan.

Så sa jeg i fra, på en måte jeg trudde hun skulle forstå. men antaglivis ikke, for det resulterte i at hun ikke kommer innom i det hele tatt. Og det er for så vidt like greit når hun ikke klarer å la henne sove.

I dag møtte jeg henne i byen, mens jeg sto i kø på posten. Jenta mi hadde skreket, men endelig sovnet. men jeg stod fortsatt å "bysset" på vognen slik at hun ikke skulle vokne. Jeg fortalte min mor hvordan hun hadde vært, og da tilbudte hun seg å ta vognen på yttersiden og trille henne mens jeg sto i kø. Så snillt tenkte jeg.

Men hva ser jeg igjennom vinduet... Hun har selvfølgelig tatt ned kalesjen, og er halveis "oppi" barnevogna. Gikk ut å spurte om hun hadde voknet igjen. Men det hadde hun ikke. hun skulle bare se å stryke litt på henne.

blir så irritert. hun vet hvor sliten jeg er. og hvor vanskelig hun har for å sovne. Men allikavæl må hun oppi å plage henne. grr..

Flere som har det likens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svigermor startet allerede på sykehuset! Snuppa sov å de kom stormende inn å forlangte at vi skulle vekke henne.

"åååhhh, må vekke henne daaaaaahhhh....."

Husker enda at hvis jeg hadde hatt krefter hadde jeg slått ned dama. Hvorfor er det så jævelig vanskelig å la et barn få sove i fred og ro?

Skrevet

Nei takk og pris... setter faktisk mer og mer pris på mine foreldre og svigerforeldre når jeg hører alle historiene her inne!

Skrevet

ja sant. Noen er heldig.. :-)

Svigermor bor ikke her, men når de var på besøk så var hun ikke riktig så ille.

Men hun var bra snar å løfte henne opp hun og, bare hun grynta litt og slo opp øynene i noen sekunder så var det nok til at hun ble løftet opp.

Fordet om jeg av erfaring vet at hun godt sover videre bare hun får ligge i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...