Junimamma 78:) Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Hadde voldsom hodepine for noen uker siden, som kniver i tinningen som kom på ettermiddagen, og var veldig sliten. Begynte å ta jerntabeletter, og da forsvant det umiddelbart og jeg fikk masse energi. Nå er imidlertid hodepinen tilbake.. Tar allerede 3x9 gram jern, 27 g totalt, (maks av det som står på pakken) men når jeg snakket med legen sa hun jeg kunne ta opp mot 50 g. Dette hørtes mye ut. Noen med erfaring? Det er vel ganske normalt med hodepine i svangerskapet også? Er i uke 29 forresten.
Fire småtroll Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Har du tatt blodprøve da? Tror jeg ville gjordt det før jeg økte jernmengen enda mer.. Nå mot slutten svangerskapet et det jo vanlig å få sjekket blodprosent osv med blodprøve for å se hvordan det ligger ann nå mot fødsel. Da er det en enkel sak og se om du tenger mere jerntabletter enn du allerede tar. Du drikker nok vann da, du trenger nesten dobbelt så mye som de vanligvis anbefalte 8glassene om dagen nå, og væske (+søvn) mangel gir lett hodepine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå