Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 bare vi tre? er dte ok?.er det slik at man MÅ HA FEST? MED FAMILIE OG VENNER?KAN MAN GJØRE DET NÅR HAN BLIR 2 ..ETC?
Stratos med 3 barn Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Selvfølgelig gjør man som man vil! ER DET NOE Å SPØRRE OM DA?????
nickoline og supermann Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 KAN DU VEL, MEN FAMILIEN MIN FORVENTER KAFFE OG EN LITEN SAMMENKOMST. TROR DE VILLE BLITT SKUFFET ELLERS. JEG FOR MIN DEL GLEDER MEG TIL Å PYNTE MED BALLONGER OG PAPIRDUK?
børdi Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 vi feiret kun oss, med eldste jenta, og kommer itl å gjøre det samme med minsten,..
mai mammaen til to Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 det gjør man jo som man vil selv..men jeg vil gjøre stas på dagen hennes..har tenkt å ha et lite barnebesøk med venninnene mine sine små.. og et familie besøk... syns det blir kjekt å lage til sånn
FrøkenSprøken Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Man gjør jo forsåvidt som man vil, men du bør kaskje tenke litt på besteforeldrene til den lille også da. Jeg vet at besteforeldrene til Erlend ville ha blitt veldig lei seg hvis de ikke skulle ha fått feire den dagen sammen med oss, for det er en viktig dag for de også. Men du kjenner jo din fam. best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå