Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har ingen sexlyst lengre...og føler at han ikke bryr seg en døyt om meg. Jeg sliter med angst og han ber meg bare ta meg sammen. Jeg savner han ikke spesielt når han er borte og gleder meg ikke til han kommer hjem. Kunne like godt vært borte en stund til. Jeg sliter! Vi giftet oss i fjor og dette året har vært meget stressende ang skolestart for eldstejenta og ny 100% jobb på meg. Velger å tro at det er der årsaken ligger. Han viser ingen eller liten interesse for heimen vår og prater bare bort oppussingsprosjeker. Han mente at vi kunne finne oss et nytt sted og bo når jeg fikk meg jobb...nå mener han vi ikke har råd. Jeg kjenner at jeg trives mer og mer sammen med venninner enn med han og vi krangler ofte i helgene når vi er sammen. Vi har ingen planer sammen, ingen drømmer....han mener det er å sveve for høyt. Tror ikke jeg greier mer egentlig....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 krysser fingrene for at det "bare" er en fase .... men hvis dere giftet dere i fjor, er det kanskje ikke så lenge siden de gode følelsene var der? Med det mener jeg ikke å bagatellisere det du går gjennom nå, men da er veien tilbake til det gode kanskje ikke uoverkommelig. Har du noen du kan snakke ut med, som kan gi deg respons på tankene dine? det er ikke holdbart at mannen din skyver deg vekk, slik du beskriver. Men kanskje en venninne er en bedre sparringspartner akkurat nå? På sikt må selvfølgelig gubben på banen, men mannfolk er treige å få i gang .... Her i heimen har forholdet vært temmelig skeivt og skakkt etter at gullet kom til verden (noe som egentlig er et paradoks, for begge er skjønt enige om at hun er det skjønneste vesenet på jord for oss ....) Men merker også at de gangene vi har tid sammen utenfor hverdagsrutinene - trenger ikke være mer en rusle en tur - så er stemningen en helt annen. Stress og full fart i hverdagen er drepen for romantikken - kanskje det kan være verdt et forsøk å gjøre noe kjekt (middag / helg borte) sammen, selv om lysten i utgangspunktet ikke er tilstede? Kanskje det kan være med å bryte en ond sirkel, før det går helt galt? Ønsker deg lykke til uansett! Håper det ordner seg for deg / dere :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Du kan starte oppussingen selv. Og det er vel ikke han som bestemmer hva dere har råd til. Om du ikke hadde jobb før og nå jobber 100% må dere ha bedre råd nå enn før.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Trodde også jeg skulle få så mye bedre råd med å jobbe, men 2 barnahageplasser, bil og økt skatt koster.....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 ...skulle jo si litt mer da:) vi sliter også, føler at jeg prøver å bevare kjærligheten, med små kjærtegn, tekstmeldinger, mail, men får ikke noe tilbake, og nå er jeg så lei at jeg drømmer om å bare flytte fra hele fyren. Men det er jo barna da...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 HI her Jeg får heller ikke noe tilbake. Han tror at alt av kjærtegn skal lede til sex. Og all sex skjer på hans premisser. Jeg har ingen lyst fordi jeg stresser sånn ellers i hverdagen og det mister jeg lysten av. Men det kan jo hende at jeg hadde blitt mer "sugen" dersom kjætegnene ikke bestandig hadde trengt å ledet til noe mer. Skjønner. Jeg også tenker på jentene mine og hvordan de skal ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå