Gå til innhold

Lar alle barna sove ute ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom ikke hatt behov for det foruten om når jeg triller tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi kommer hjem fra trilletur lar jeg pjokken sove videre ute ja. Går ikke på mine behov, men på hans behov. Søvn i frisk luft (uten trekk) er veldig bra for de små :)

Skrevet

Samme her - det er mest for jenta sin del at hun får stå ute og sove :)

Skrevet

Først går vi tur, sover hun fremdeles når vi er hjemme igjen så setter jeg vognen på terassen , og har vinduet på gløtt slik at jeg kan høre hvis hun våkner:-)

Hun eeeelsker frisk luft, kan sove mange timer i vogna...sover ikke lenge inne på dagtid....

Skrevet

Når vi triller tur og vi kommer hjem så sover hun max 15 min etter at jeg parkerer vogna..

Skrevet

jeg velger å vente til det blir varmegrader. Nå er han syk også da, så det blir ikke noe ute i det hele tatt før i hvertfall noen dager....

Skrevet

Jeg går først en times tur, også lar jeg han stå ute til han våkner når vi kommer hjem.. Han sover så mye bedre og lengre ute enn inne! :-)

Skrevet

Min sover alltid ute på dagen. Da tar han seg en time eller to, sover han inne sover han kun i 20-30 minutter og det holder ikke for da våkner han grinete.

Men nå bor jeg sånn til at det er helt greit å sette vogna rett utenfor døra også da.

Skrevet

Jeg bor i 4. etg, så går ikke an å la lillegutt sove ute.. Men han sover iallfall bra når vi er ute og triller, så kanskje hvis jeg hadde bodd et annet sted....

Skrevet

Du har ikke en veranda da kajakn og daniel(01.11)? Kjenner flere som dytter vognen med ungen i ut på verandaen og det fungerer helt fint det å! Men da er du nok avhengig av heis eller to vogner å da....

Bare et forslag!

Skrevet

jepp, har sover hun alltid ute. må trilles tur med for å sove. er heldig nå for nå trenger hun kun ti min vugging for å sove mot tidligere 1t.. men vi kose oss på tur så går i hvertfall en halvtime to ganger om dagen. også sover hun alltid videre ute. vil ikke sove inne.

Skrevet

nei!!!!! jeg er livredd for att noen skal stjele babyen min, så jeg tar han ALLTID inn etter trilleturen...

er veldig paranoid når det gjelder babyen min :P

Skrevet

Har ikke noen uteplass så hun sover inne...triller mye tur da.

Skrevet

Lillejenta sover ute tre ganger hver dag. Inne sover hun ca en halvtime hver gang, og ute inntil to timer.

Grensen min går ved 10 kuldegrader, da må hun sove inne!

Skrevet

Jepp. Setter han ut for å sove hver dag, eller går tur slik at han får sove ute. Sover også litt inne, men sover lengre og bedre ute i frisk luft.

Skrevet

Hvis hun sover når vi kommer hjem fra tur lar jeg henne sove ut hvilen ute, men ikke elelrs.

Skrevet

nei , kun om han sovner når jeg går tur, da får han sove i vogna på terrassen når vi kommer hjem.

Skrevet

Ja, hver dag! Barn har så godt av frisk luft. Han har kun sovet inne hvis han har feber o.l.

Skrevet

Jeg og! Får liksom ikke ro på meg hvis ungen er ute... Men sikkert bra for dem da, men de tar heller ikke skade av å sove inne!

Skrevet

Nå som det ikke er så kaldt lengre legger jeg henne ut, gjerne to ganger daglig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...