VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Kan denne nå flyttes over på kranglesiden? Om den skal fortsette? Bare et forslag. Trenger ikke svare på dette innlegget, men de som føler at de fortsatt vil diskutere det der, kan jo en eller annen bare lage et innlegg på krangle med samme overskrift eller noe?
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2007 dytte! det er faktisk muligheter for at omtalte person her er inne på BIM..
lite jentenurk Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Enig vintersol noe usakelig hele greia.
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 usakelig og usmakelig..... Skrev innlegg nederst om at det å henge ut sjefen sin kanskje ikke er så himla lurt..
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 nå har også rekka gått over i personangrep, og dersom den ikke straks blir flyttet over på krangle, sender jeg den inn til moderator..
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er mindre og mindre inne på bim for hver dag som går jeg.. Syns det er helt utrolig her inne til tider.. Så jeg tror jeg gradvis forsvinner.. Har en del av jentene på msn min, tror det er mange som forsvinner ganske fort om ikke ting endres..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er helt enig jeg! Og jeg er Hi selv... Ville ikke at det skulle gå så langt! Ville ikke at folk skulle begynne og krangle, ville ikke krangle selv, men sånn ble det nå da! Jeg spurte bare om meningen til folk jeg...Hva jeg kunne gjøre siden jeg var så frustrert! Trine, jeg har ikke hengt ut sjefen min så lenge jeg er anonym og hun ikke vet det. Uansett, er det ingen av dere som vet hvem det er! Dermed, ingen skade skjedd! Bare litt sinne som har kommet ut, så jeg blir en gladere person! Er ikke no galt i at folk vil ha ut litt frustrasjon:-D
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 hvordan kan du med 100% sikkerhet si at hun ikke vet noe om det..... det kan godt være hun er på bim, uten og fortelle deg det..... Du har jo fortalt ganske spesifikke detaljer om situasjonen din... hvis hun er her skjønner hun det garantert.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 ...ja også er sikkert sjefen voksen nok til å ikke komentere det..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 ååå get over it! Det vil isåfall være mitt problem, ikke deres! Jeg vet ikke med 100%, nei...Men jeg er faktisk ikke redd for dette! Ikke no problem for meg, da bør det ikke være det for dere heller:-D
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2007 DA SLUTTER VI DENNE HER. det jeg reagerte mest av alt på, var at det gikk over i personangrep på folk her på BIM, og at diskusjonen fløt ut. Vær så snill ikke les det om noen flere legger inn innlegg, og på den måten får vi lagt tråden død! Takker:) Ja til et gladere forum!
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2007 å kom igjen folkens! tre innlegg på den rekka bare i løpet av siste to minuttene.. ikke la hormonene løpe av med dere folkens..
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #13 Skrevet 10. mars 2007 Dyttar opp denne sidan den andre tråden berre kjem oppigjen og oppigjen!!
Gjest anouschka with Love Skrevet 10. mars 2007 #15 Skrevet 10. mars 2007 ENIG ENIG ENIG!! Og altfor mye sinne og frustrasjon burde man løse andre steder. Ikke på et nettsted. Hadde vært kos om vi konsentrerte oss om barna våre og graviditeten. Ta ansvaret for å dele litt POSITIV ENERGI :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå