Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Dere som har født flere ganger, og ikke revnet el fått strekkmerker med første mann, kan det likevel skje med neste?
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 jeg har ikke født før, men bare understreker at det ikke er noen sammenheng mellom det å få rifter under fødselen og det å få strekkmerker i løpet av svangerskapet..
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Skjønner det, men lurte på begge deler, så jeg tok dem bare med i samme slengen;) Forbehandling for å prøve å unngå dem er jo litt like, men jeg smurte verken her eller der forrige gang, og det gikk jo bra likevel.
lazy-daisy Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 godt råd mot strekkmerker er å smøre seg inn med jordnøttolje hver kveld.. er i min 26. uke og er blitt ganske stor (jeg er lita av størrelse i høyde).og har ikke fått noen strekkmerker ennå. det skal visst også hjelpe å smøre seg med jordnøttolje nedentil for å unngå rifter under fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå