mulder Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Tusen takk Det virker som dette er en mer positiv side enn det som blir pratet på 1.trmester...
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 hehe, ja fordi folk slapper mer av i forhold til SA osv. Her er det mer "hjelp, jeg er 15 uker på vei og kjenner ikke liv enda, er det noe galt med meg?" som er den store tingen.. hehe 2.trim er litt sånn "vakuum" på en måte, for du er over 12ukersfasen, og så er det leenge til neste gang det skjer noe... Ultralyd, og så kommer kanskje de første sparkene etterhvert (og nei, de aller fleste kjenner ikke noe før de er i 20. uke eller senere altså!) og så er det mange som opplever at utfloden forandrer seg og så bekymrer man seg for om det er fostervann.. hehe og mange får kynnere og merker at kroppen blir tyngre.. haha men alt i alt er det et veldig bra trimester altså! Og diskusjonene her handler jo stort sett om andre og mer positive ting enn blødninger og morgenkvalme! det er veldig fint:) Men det handler mest om de som er her inne, og hvor flinke en er til å roe hverandre ned. Stort sett går det jo helt fint. og etter at du har tuslet over i dette trimesteret er faktisk oddsen noe sånt som 97% at dette skal gå helt fint. Det er jo veldig oppløftende!
RockMyWorld Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Velkommen:-) 2 tri er et flott trimester spør du meg, og det er god stemning her inne:-)
mulder Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2007 Det er godt å høre Kan til tider bli litt nedstemt av å være for lenge inne på 1. trimester. Hehe... Men heldigvis er det masse positivt der inne også Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå