Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er litt betenkt, pappa og dama fikk ei jente før 11mnd siden og jeg fikk ei for 10uker siden. Og vi har et ganske forskjellig syn på oppdragelse og særlig når det gjelder kosthold. Når vi var på besøk der når jenta var 4 mnd fikk ho smake sjokolade og pepsi max, i dåpen sin når ho var 6 mnd fikk hun spise kake og i går når vi var der prøvd mora kl 1900 å gi ho ei flaske mme, den smakte ho såvidt på, etterpå kom det is og sjokoladekake på bordet, og ho fikk en del is og over et stykke sjokoladekake,og ho drakk et halvt krus med pepsi max. etterpå lagde de ho ei skive med nogatti, men ho spiste bare noen biter. kl21 lagde de ho kveldsmat, grøt og mme, å det måtte de lure i ho. de spurte også om ikke mi skulle få smake is, er jammen ikke sikker på om de tullet eller ikke.. Er jeg hysterisk når jeg mener dette er veldig galt? Må innrømme at jeg er betenkt med å la de passe mi snuppa. Når får deres begynne å smake brus og is? jeg har lyst å utsette det lengst mulig, tenker jeg nå.
aprilspøk Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Ikke rart du er betenkt med å la de passe på babyen deres ja. Vår gutt på 11 mnd har ikke smakt brus og sjokolade, og det venter vi lengst mulig med. Dvs det har kommet fram at bestemor og -far ga han litt brus da han var 8 mnd. Ble litt irritert da jeg hørte det ved en glipp:) Is har han så vidt fått smake på, føler ikke det er så farlig. Enig med deg jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå