Gå til innhold

Jobb eller ikke jobbe?


tilenkelu

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere som har vært sykemeldt fra jobben så tildlig som uke 7? Jeg har ikke noe energi og går og er sulten og kvalm konstant. Det er så slitsomt og jeg merker at jeg er "nebbete" mot kundene(jobber i butikk) Festlig å gå med nedbretta bukselinning..kult med den moten med kjole utapå buksa (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt å være dødstrøtt i starten av svangerskapet, slik er det bare. Jeg synes personlig ikke det er noen grunn for å være borte fra jobb, jeg har aldri hørt om noen som er sykmeldt pga det. Vi er også hormonelle så det holder, jeg jobber også med mennesker men klarer å "ta meg sammen" på det området.

 

Sikkert ikke dette svaret du ville ha, men det er no dette jeg mener.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg er ikke for at man er hjemme fra jobb. Å vere gravid er ikke en sykdom men en tilstand. Mne hvis du er så dårlig så kan du kansje få jobbe litt kortere dager. det er sjefen din sin oppgave å tilrettelegge arbeidet for deg. jeg er småkvalm hele tiden og jobber som frisør. står oppå kundene som lukter mye parfyme og slik men jeg må bere holde ut. blir jeg verre så må jeg bare få tilrettelagt jobben. alle er trøtte og slitne nå, men slik er det bare,

 

det er kjempe bra at det er på mote med tunika og slikt. genialt.

 

håper du blir bedre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig avhengig av hva jobb du har......

Jeg mener at dette er noe hver enkelt bare må finne ut av jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Solstråle m/spiren. Det er vanskelig å sette seg til doms over andre. Selv håper jeg å få et svangerskap uten for mange plager, men skulle jeg få behov for å roe ned tempoet eller "melde meg litt ut" av dagliglivet, gjør jeg det med god samvittighet. Det viktigste er at mor og barn har det bra.

 

Flott at de fleste jobber full stillig frem til permisjon. Det håper jeg skyldes et greit svangerskap uten for mange plager, ikke at de lider og tar seg sammen. Det høres trist ut og kan umulig være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...