VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 haha, kamera er gøy. spesielt er det moro å ta magebilder ovenifra! at jeg ikke har tenkt på det før! noen som vil titte? trykk på nicket mitt:)
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Trykket på nicket ditt, men bildene dine kommer ikke fram på profilen din, det står kun et rødt kryss der. Ble veldig usikker på ukene dine og mine, jeg...jeg har termin 15 juli og er 22 + 1 i dag, hvordan kan du være 24 + 3 med termin i juni ?.........Bare lurer......
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 hm. jeg følger bare kalkulatoren her på BIM jeg:) du trenger ikke trykke på bildene, så lenge det står "mine bilder" i rød skrift under det røde krysset, da er det bare å trykke på skriften... hm.. *telle på ukene våre* det er 17 dager mellom 28 juni og 15 juli. dvs 2uker og 3 dager. da er jeg 2 uker og 3 dager lengre på vei enn deg, og jeg er 24+4 i dag (bildene ble tatt i går) skulle vel stemme det vel? hva var det du tenkte var problemet?
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2007 hm. i forhold til en sånn "ticker" så er det 24+2 jeg er da. hehe ikke greit. men BIM skifter iallefall uke på tirsdager så hvis det er +0 dagen, så blir det +4 i dag. *vanskelig* haha, jeg har iallefall en termindato å forholde meg til!
endaeintrønder Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Jøss fin mage:) jeg er 23 fullgåtte uker imorgen,og trodde jeg hadde stor mage,hehe..jeg vil også ha sånn!!
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2007 er det som er så rart, folk holder hele tiden på "men du har jo såå liten mage!" men JEG syns den er svær! hehe men den ser større ut når en tar bilde forfra sånn da.. tenk at det er små bebiser inne i magene våre!
endaeintrønder Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Sier de at du har liten mage??hehe..det syntes ikke jeg altså!Jeg har større mage enn sist da,takk og lov,da trodde folk rundt oss her,ikke på meg når jeg sa jeg var gravid!!Ikke før vi kom trillende på tur her:)
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2007 næh, seriøst?? godt fødebekken du da? Jeg klarte å holde det hemmelig til jeg var nesten 19 uker på vei, da var det ei som selv har barn som så det på skolen. Før det var det ingen som så noe som helst. hehe syns det var litt moro også jeg. men deilig å kunne "slippe ut magen" litt nå da:)
endaeintrønder Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Vet nå ikke det,sønnen min måtte tas med haste ks,etter 3 lange dager med intense rier,og null åpning da:( Så det blir nok ks på meg denne gangen også,skal i samtale i slutten av mars her!Sjansen for at det samma skjer igjen,er ca 50%,så den vil jeg ikke ta..Han lå veldig langt inne mot ryggen min da,tuppa her ligger mer ut mot verden,hehe..
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #11 Skrevet 10. mars 2007 Fiiin mage Mye større enn min da, tror jeg, skal lage noen bilder jeg også, syns enda bare jeg ser feit ut, ikke gravid )) Koselig m stor mage, og tenk ja, d er en bebis inni der Er helt fantastisk!
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2007 ja du må legge ut bilder moniccen! Er så moro å sammenligne:) tror man er mer kritisk til sin egen mage jeg.. hehe
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2007 huff da! ikke noe særlig når det blir sånn hastesnitt og sånn.. en er så uforberedt! Men noen spes. grunn til at det ikke ble åpning? fordi han lå så langt bak?
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #14 Skrevet 10. mars 2007 Så fin magen din er! Den har jo blitt skikkelig rund no med utovernavle og greier! Det er så herlig!
mamma til to+har født Skrevet 10. mars 2007 #15 Skrevet 10. mars 2007 artig og se magen ovenifra, da ser man hvor lite av bena vi ser .
MissPhun Skrevet 10. mars 2007 #16 Skrevet 10. mars 2007 Bena ser jeg greit enda. Men jeg har fått tak over høna Har ikke sjans til å se den lengre.. (er 23+3 i dag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå