Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg må nok kapitulere og kjøpe meg noe som ikke strammer over magen. Men hvordan funker mammabuksene? Må jeg kjøpe ny for hver måned, eller er de "justerbare" slik at jeg kan bruke den samme hele svangerskapet? Sorry, er helt grønn på dette og har aldri sett en mammabukse en gang.
Vestlandslefsa Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 De fleste mammabuksene har en brei strikk i livet som gjør at du slipper å kjøpe ny for hver mnd, men det kommer selvfølgelig ann på om du legger på deg mye eller ikke. Jeg hadde mine mammabukser hele svangerskapet sist:)
LoveInMyTummy Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 De buksene som ikke har har bred strikk over magen, har justering på innsiden, så du kan nok bruke de samme buksene i meste parten av svangerskapet. Ikke godt å si om man legger på seg mye på f.eks hofter og lår...
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har hamstret mamma bukser i lin,de er kjempe gode,er hodt strikk i livet,har kjøpt i hvit,beig og sort,er helt topp.. Jeg har kjøpt de på hennes&maurits =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå