Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Er livredd for at min kjære samboer plustelig ikke elsker meg lengre og går fra meg Er livredd for at noe skal skje med baby-datteren min Er livredd jeg ikke skal få utdannelse Er livredd jeg skal bli feit,venneløs og en taper Er livredd jeg ikke skal være pen for alltid Er livredd for at jeg dør fra min familie/datter Er livredd jeg skal bli fattig Er det normalt og tenke slikt alltid? jeg gjør det!!!:-(((( blir veldig deppa av det. snakker meg en psykolog...hjelper litt men ikke nok!!! HJelp!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei du! Tror nok ikke sånn tankegang er så normalt....men alle kan jo være på bunnen av og til. Flott at du oppsøker psykolog, håper h*n kan hjelpe deg fremover. Hjelper d ikke å tenke på at d snart er vår/sommer snart heller? Hør her: du må prøve å gå på et selvtillitskurs! D finnes sånne kurs over alt i landet, og jeg tror du trenger d. På meg høres d ut som at du sliter med selvtilliten din.....kan d stemme? Eller så har du fått en alvorlig deperasjon etter fødsel....å det er faktisk VELDIG vanlig. Du må også tenke på d at hvis du er så negativ hele tiden, KAN jo d være en mulig årsak til at samboeren din en dag får nok... Prøv å se på det lyse i livet...at dere er friske, er sammen, har fått en datter...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 nei, har ingen fødseldep, er bare pessimistisk av natur... Bør jo være veldig VEDLIG glad, har en nydelig samboer som er kjempe god og snill, sier han elsker meg veldig ofte! , .en nydelig datter, nytt flott hus, fin bil og god økonomi...:-)!! phju, det hjalp og minne meg på de gode tingene!! Er nesten litt flau av og være så negativ når jeg har såå mye og være glad for...men er vel bare pessimistisk av natur:-( hilsen HI
Stratos med 3 barn Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Si det til psykologen din, at det ikke hjelper nok. Kanskje det ikke er rett psykolog for deg? Tror ellers mange av de tingene du frykter er helt vanlig, men når det påvirker hverdagen din negativt sånn det ser ut for at det gjør for deg, så er det ihvertfall ikke sundt lengre. Du må få gjort noe med det!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Ja der ser du...d hjelper å tenker over av og til hvor godt man egentlig har d. Det er alltid noen som har d værre på en eller annen måte.... Ta vare på de gode stundene sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå