Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man "bestille" familierom på A hus?

Hørt så mange som har snakket om det, at det er bedre for da kan man være litt mer i fred i stedet for å risikere firemannsrom??

Er vel ikke noe hotell men..hihi.. Er det noen som vet noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror desverre ikke man kan det! De er til tvilling mødre eller når det er andre helt spesielle situasjoner. Tror de bare har to enerom der jeg hvis jeg ikke husker feil, så det er nok sjelden ledig. Er ikke helt sikker på dette assa, men mener det er sånn det er der...

Skrevet

Har kun hørt om helt spesielle tilfeller som har fått enerom på Ahus. Forrige fødsel var komplisert, og de sa vi skulle hatt enerom etterpå, men det fantes ingen ledige...

Skrevet

Ok, skjønner jo at det kan være andre som trenger det mer. Liker bare ikke tanken på å ligge på rom med tre andre mammaer og babyene pluss besøk..?

Skrevet

Fødte på Ahus i mai 2005 og lå på 4 mannsrom og det er ikke så fælt som man skulle tro! Egentlig veldig hyggelig! De 1-2 mannsrommene er til de med kompliserte fødsler hvor mor/barn trenger ekstra hvile, de går nok ikke ann å bestille nei=) Men er det lite folk på barsel, kan det jo være du er heldig og får ligge der inntil noen trenger rommet!

Skrevet

Jeg har nettopp født på ahus,en uke siden i natt:)

Måtte ligge på 4 mannsroms siden 1-2 mannsrommene var til de med keisersnitt og kompliserte fødsler. Jeg synes det var utrolig slitsomt,og de ble ikke mye hvile fordi det var alltid en baby som skrek,og alltid folk innom rommet hele tiden. Dro hjem etter 2 dager jeg da,fordi jeg ble mye mere utslitt etter å ligge der enn å være hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...