Gå til innhold

Seriøst!

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kan en på 6 mnd + 1 uke si Mamma? Mener han gjør det :-D Høres virkelig sån ut av og til! Sikkert VELDIG dumt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ofte det ordet de sier først, og ingenting er vel umulig. Dersom du ofte sier ordet til ham etterligner han sikkert lyden så godt han kan. Jenta mi er 5 mnd, og jeg tror hun sier "hei", selv om det ikke er bevisst enda : )

Skrevet

Ja, mener mi snuppa sa mamma når hun var 6 mnd. Skal ikke si det helt sikkert er 6 år siden :)

Skrevet

Han kan ligge s senga si og "si" mamma når han vil opp, og når han er lei så er det Mamma!

Skrevet

Da virker det som om han har knekt den koden :)

Skrevet

Lillemor "sier"både hei og mamma, men det er ikke bevisst ennå...

Og strengt tatt er det vei "eeei" og "eeeemaaa" hun sier, men som den stolte mammaen jeg er så hører jeg det jeg vil:)

Skrevet

Så morsomt :-) Trodde ikke det gikk så tili jeg :-)

Skrevet

Her er det Mamma rett frem :-) Så søtt atte :-)

Skrevet

Vi begynte med "herming" fra hun var 4 uker, jeg trodde heller ikke det gikk og bare himlet med øynene av svigermor som satt og sa "eeeeeeeee" og "øøøøøøø" til ungen. 4 dagen hun holdt på så svarte ungenmed samme lyd. Jeg holdt på å dette av stolen!

De fanger det opp så utrolig fort, søte småttisene våre.

Kanskje Embla snart får dreisen på mamma også, siden Lukas er litt eldre? *håpehåpe*

Skrevet

Hei!

jenta mi er like gammel som gutten din og hun sier ma-ma! Tolker det som mamma :) men usikker på hvor bevist det er da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...